Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

woensdag 8 februari 2012

CHALLENGE 5 ....."VALENTIJN"...........


Vandaag start de nieuwe Challenge en ik heb de eer gekregen om die te verzinnen.
Wat is er op dit moment nu leuker dan een Valentijnskaart te maken.
Maar dan wel een Valentijnskaart met ergens een vak waar je iets in hebt gestopt en uiteraard wil ik harten zien.
Zelf heb ik een insteekkaart gemaakt. Het bovenste gedeelte kun je eruit halen.
En dan ziet dat er zo uit.


Ik zou dus zeggen, doe gezellig mee en maak iets moois.
De mooiste inzendig krijgt een waardebon van €15,- te besteden in de webshop. En wie houdt er nu niet van hobbyshoppen?
De enige voorwaarde is dat je je creatie alleen voor het Kreja Teja blog maakt en niet aan andere Challenges mee laat doen.

Hieronder nog een foto van mijn insteekkaart.


Als basis heb ik wit, roze en blauw cardstock gebruikt.
Designpapier is van Pion, Magnolia en een stukje uit mijn restjesbak.
Stempel is van Magnolia uit de nieuwste serie en heet Tilda met ingepakt hart.
Alle frames die ik heb gebruikt zijn nestabilities van Spelbinder.
De uitgestanste harten zijn van Cheery Lynn.
De swirl is de hartjesswirl van Magnolia.
De ronde rand van mijn insteekkaart is geponst met een hoekpons van Martha Stewart.
De papieren doily kun je ook in de shop vinden.
De metalen hoekjes en de vlinder, waren brons, maar die heb ik wit geverfd.
Als afwerking Hotfixparels en bloemen.

Ik hoop dat velen van jullie de uitdaging aangaan en wij kunnen genieten van vele inzendingen.
Deze challenge loopt tot en met zondag 12 februari 2012.
Groetjes Marianne

45 opmerkingen:

  1. Een mooie challeng ik wil wel mee doen maar ik weet niet goed hoe ik de logo op mijn blog moet zetten is dat ook met een code ofzo groetjes Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterende kaart, er is zoveel te zien prachtig!!

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldiggggg wat een prachtig project, en leuke challenge ook xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schitterende kaart grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke challenge Marianne. Je hebt er een super mooi kaartje voor gemaakt.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een super leuke challenge bedacht , Marianne !! Ik houd heel erg van hartjes.... En je voorbeeldkaart ziet er super uit !! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart en een erg leuke challenge.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke opdracht...en wat een prachtige voorbeeld heb je gemaakt met zoveel details...je blijft kijken...op naar veel deelnemers...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een super leuke challenge weer! En wat een prachtige kaart ter inspiratie, mijn complimenten hoor, raak niet uitgekeken! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooh wat een schitterende kaart, super!! En wat ontzettend veel mooie detalis!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zit weer met open mond te kwijlen achter mijn pc Marianne! Hij is weer schitterend en een heel erg leuk thema ook!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart telkens zie je weer nieuwe details superrrrrrr.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Yummie, wat een leuke challenge en schitterend inspiratievoorbeeld!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Marianne,

    Wat een mooie kaart en wat zijn er leuke details op de kaart verwerkt.
    Ik vind het een heel lief kaartje.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O wauw prachtige kaart

    met al die detai,s

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk Challenge ? Ik ga zeker me best doen een kaart te maken. Jou creatie is echt weer Marianne proof! Zoveel details, prachtig!

    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje...mooi papier en geweldige details!....leuke challenge!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterend kaartje weer Marianne.
    Daar valt niet aan te tippen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke challenge, gaan kijken of we een mooie kaart kunnen maken. Het voorbeeldkaartje is al erg mooi. Dat is moeilijk te overtreffen.
    Heel veel freubelgroetjes,

    Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaart en wat een leuke challenge,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik had hem ook al op je eigen blog gezien ,het is een super mooie kaart met veel details!!

    Groetjes Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Marianne,

    wat een prachtige Valentijnskaart is dit. leuk challenge...ik wil voor mijn mannetje een verrassingskaart maken voor Valentijn, dus wie wet lukt het em om op tijd iest leuks voor hem te verzinnen.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schattig kaartje met veel details heb je als voorbeeld voor deze challenge. Erggggg mooi.
    groetjes paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi allemaal,

    wat een leuke blog! En wat een superkaart!
    Ik ben maar gelijk volger geworden.
    Ik weet nog niet of ik met deze challenge ga meedoen, maar ik ga m'n best doen. Maar hij is wel superleuk!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke challenge, dit zou de eerste keer zijn dat ik mee zou doen. Maar ik ga een poging wagen in ieder geval.
    Je voorbeeldkaart is echt PRACHTIG.

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een hele leuke challenge weer en wat een schitterend kaartje met prachtige details heb je gemaakt als voorbeeld. Dank je wel voor de inspiratie.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel leuk! Ik heb mijn kaartje ingestuurd.

    Groetjes en succes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een super gave challenge....nu nog even kijken of ik nog de tijd ga vinden om een kaartje te maken.
    Ben pas sinds kort wat actiever aan het bloggen, het is ook allemaal zo leuk! Zie steeds meer leuke (voor mij nieuwe) blogs.

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauwwwwww schitterend mooie kaart heb je gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. hi hi, mijn creatie staat op mijn blog, leuke challenge xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wow an amazing card.
    Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik wil met deze mooie kaart de valentijn wel zijn, erg mooi, super

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wow marianne, wat een beeldig kaartje zeg. helemaal mooi al die pastel kleurtjes. gr lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Marianne, wat heb je een prachtige voorbeeld gemaakt. schitterend om naar te kijken.
    ik heb nu ook mijn kaartje voor deze challenge klaar, ik hoop dat het goed is.
    succes iedereen!!
    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wat een schitterend kaartje heb je hiervan gemaakt...
    wat zal diegene die dit mag weggeven "verliefd" zijn....
    het is een kaartje om verliefd op te zijn vooral met die heerlijk pastel kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een super leuke kaart
    groetjes cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt,het is een plaatje.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een leuke challenge !! en wat een prachtige voorbeeld kaart !! Hoe moeten wij dat nu nog beter doen :s
    Ik had mijn bericht geplaatst en kwam er vandaag achter dat de link het niet deed..en omdat dat 1 van de voorwaarden is heb ik het opnieuwe geprobeerd en nu doet hij het. Dus bij deze ook een inzending van mij,

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oi amiga, achei seu blog lindo, já estou seguindo e sempre que puder passarei por aqui, trabalho com artesanato em eva, venha conhecer meu cantinho ficarei muito feliz.

    valartesdigitais.blogspot.com

    Bjs da Val

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een schitterende kaart met zoveel details je ziet steeds wat nieuws. Top gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een schitterende schattige kaart, zo mooi met deze kleuren,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wat een mooi kaartje,ik ga ook een poging wagen!

    groetjes,Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Marianne,

    Was al op je blog geweest,prachtig wat jij gemaakt heb!
    Leuk zo dat verstopte van bovenaf uit,ook erg mooi hoor het geheel,
    zo veel details en toch 1 ;)
    Chapeau!!

    Sonja x

    BeantwoordenVerwijderen
  45. het is de eerste keer dat ik mee doe en hoop dat ik nog net binnen de tijd ben.Supper mooie voorbeeldkaart!! Groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen