Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 8 mei 2012

Challenge 8... Maak een Easelkaart, niks meer en niks minder!

Goedemorgen lieve allemaal,

Vandaag start de nieuwe challenge hier op het Krea Teja Team blog. Deze keer was het de eer aan mij om een challenge te bedenken...

Na enig denkwerk kwam ik tot de conclusie dat ik het simpel wilde houden, zodat het toegankelijk is voor een zo groot mogelijke doelgroep!

De uitdaging is: maak een Easel kaart!

Niks meer en niks minder:-) Vierkant, rond, elke vorm is goed! De kleur en hoe je hem aankleed mag je ook zelf bepalen. Ik zou zeggen, doe mee en verras ons!


De basis is gemaakt van Wit, Bruin en Groen cardstock en het designpapier is van Bo Bunny - Grabrielle.


Ik heb gekozen voor Tilda met love schoenen. Ze is gestempeld met Archival ink op Cotman papier en ingekleurd met Twinkling H2O's. Achter Tilda zie je verschillende Nestabilities.


Achter Tilda zit een Vintage Label verstopt. Ook zie je vlinders gemaakt een mal van Sizzix en een met distress ink bewerkte Papieren onderlegger. De houten vlindertjes zijn van de Xenos en de twee losse groene zijn gemaakt met de Exotic butterflies van Cheery Lynn.

Verder nog een Adage ticket van Tim Holtz, swirls gemaakt met de Heart Swirl van Magnolia, plakparels, bruin lint, kant, een Brad, een steriel gaasje, wat Bloemen en hotfix steentjes.


Nu kan ik me voorstellen dat er mensen denken: Ja ja...simpel, een easelkaart?!?! Ik zal jullie de maten geven die ik heb gebruikt. Mijn basis cardstock was 28 bij 14 cm. Je maakt dan 2 rillijnen. De eerste op 7cm en de tweede op 14cm. Als je de foto van de zijkant van mijn kaart bekijkt zie je hoe je moet vouwen... Snap je het niet, mag je me altijd mailen!

De prijs die je kunt winnen is een waardebon van 15 euro die je in de SHOP kunt besteden!

Let op mensen: Om in aanmerking voor de prijs te komen dien je met de kaart alléén mee te doen met de challenge van Krea Teja!

Helaas komen we nog steeds kaarten tegen die aan meerdere challenges mee doen en die kunnen, hoe mooi ze vaak ook zijn, helaas niet mee dingen naar de prijs!

Je kunt mee doen aan deze challenge tot en met 14 mei. Veel freubel plezier allemaal...en natuurlijk een fijne woensdag!


Onderstaande inzending is van Marja van Laar. Zij heeft geen blog maar dan is meedoen natuurlijk ook mogelijk.
"

Hier mijn creatie voor de wedstrijd easelkaart. Omdat ikzelf geen blog heb, maar wel volger van jullie blog wil ik nu toch eens mee doen aan een wedstrijd. Ik ben nu zo’n jaar aan het scrappen en al aardig verslaafd aan het raken. Zeker nu ik door rug/heupklachten gedeeltelijk in de ziektewet zit ga ik maar vaak als afleiding kaarten zitten maken. Ik had nog nooit een easelkaart gemaakt, maar vind dit helemaal leuk en zal ik zeker vaker gaan doen.
Deze kaart heb ik gemaakt voor een collega die geopereerd wordt aan haar kaak en zelf graag aan het breien is. Dit even omdat jullie anders de tekst op de label niet zouden kunnen plaatsen. Ik heb papier gebruikt van pion design. Dat vind ik zulk mooi papier en heeft verder weinig andere versieringen nodig. Dus daarom de kaart rustig gehouden. Ik hoop dat ik via deze manier toch kan meedoen aan de wedstrijd. Misschien dat ik ook maar eens ga uithoren hoe ik een blog kan starten. Lijkt mij toch wel leuk.
Succes met jullie blog.
"


30 opmerkingen:

  1. een super mooi voorbeeld gemaakt

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend easelkaartje!! Heel mooie details!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend gemaakt, en wat een mooie voor de inspiratie.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart!! Geweldige details! Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele mooie voorbeeld easel kaart, ik ga weer mijn best doen hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke opdracht en een hele mooie voorbeeldkaart , Mieke !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw geweldig Mieke, wat een pracht kaart heb je weer gemaakt. Ik maak eigenlijk nooit easelkaartjes maar het lijkt me wel een heel leuke uitdagig! Je hebt me in ieder geval weer weten te inspireren met je schitterende creatie.
    Zoveel prachtige details, je raakt niet uitgekeken! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een superlieve mooie kaart
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En dat noem je eenvoudig, hij is prachtig en erg gedetailleerd, mooi hoor!!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart en een hele leuke challenge Mieke! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig deze easelkaart

    mooie kleuren en detai,s super mooi

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie kaart mooie kleuren
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke easelkaart. Die zijn zo leuk om te maken en in allerlei vormen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke easelkaart. Die zijn zo leuk om te maken en in allerlei vormen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige kaart ! heel erg mooi en al die fijne details, zijn zuperzzz !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke nuitdaging, ik heb er net een gemaakt maar ik maak er met plezie nog een.!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart en zoveel mooie details erop.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart en zoveel mooie details erop.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie creatie ..........een kunstwerkje!

    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Easelkaarten zijn zó leuk om te maken en deze is echt een plaatje!! Zoveel mooie details en prachtige kleuren, complimenten hoor!!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige kaart is het weer geworden. Helemaal geweldig. Ga ook eens een poging wagen om een easelkaart te maken.

    liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die Easelkarte ist ja traumhaft schön geworden.
    VLG Jessi

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige voorbeeldkaart. Ik vind easelkaarten heel leuk om te maken, dus heb ik er ook maar weer eentje gemaakt.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. een hele mooie kaart
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is een hele mooie kaart geworden.

    Groetjes Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een prachtige kaart, hele mooie kleuren ook. gr lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauwwww wat een super mooie kaart!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ja die van mij is af pffff.
    hoop dat jullie mijn kaart mooi vinden.
    Ik heb me in ieder geval lekker kunnen uitleven.
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen