Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

maandag 25 juni 2012

Een heerlijke dag gewenst

hoi allemaal,

Gisteren vertelde ik dat ik binnenkort met het andere afdrukje een kaart zou laten zien en dat is vandaag al.
Mocht je mijn post van gisteren niet hebben gezien, dan moet je nog even kijken, want dit is een vervolg erop. Het was heel lastig om het geschikte papier bij het afdrukje te vinden, omdat het afdrukje zo zacht van kleur is viel het bij veel papier niet op.


Het designpapier wat ik heb gebruikt is van Bo Bunny (paperpad)
De stansen die ik heb gebruikt zijn Doo- Hickey's van Magnolia.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om het verschil met twee soorten inkt te zien. Het resultaat is heel anders.

Tot de volgende keer,

SJAKKIE

19 opmerkingen:

  1. Ja erg licht maar heeft zo wel een zachte lieve uitstraling, heel mooi,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit lichte heeft ook wel wat is zachter.
    Supermooi kaartje gemaakt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. EDeze heeft toch ook wel een heel mooie zachte uitstraling hoor Sjakkie.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihihi, ja dan krijg ik hem dubbel te zien, terwijl ik niet scheel ben....
    Heel mooie pasteltinten, maar ik houd meer van de zwarte lijnen bij een afdrukje.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Persoonlijk hou ik niet zo van die zachte kleuren, maar als ik dit zie met het prachtige papier erbij dan moet ik toch toegeven dat dit ook wel iets heeft!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sjakkie,

    ook dit kaartje vind ik heel mooi!
    Ik hou wel van de zachte kleurtjes!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Idd heel anders, maar ook heel mooi, Sjakkie...je bent er goed in geslaagd om bijpassend papier te zoeken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schattig kaartje maar geef me toch maar de andere versie que stempel.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi gedaan, mooi papier ook

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kaart op zich is prachtig Sjakkie, alleen het lichte afdrukje valt helemaal weg vind ik zelf. Misschien zal het beter uitkomen als je donkerder papier had gebruikt?
    Maar net als ik zeg, de kaart zelf is een beauty.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het een heel leuk idee :) Super om te zien hoe je 2 verschillende afdrukjes krijgt met enkel de inkt te verandere :) Ga ook eens op zoek naar zo'n licht kleurtje ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Sjakkie
    Mooi kaartje maar vind het afdrukje van de vorige kaart toch mooier.maar smaken verschillen. groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja helaas Sjakkie ik ben ook voor de zwarte stempel, maar ondanks dat is het een echte bjoetie daar is niks mis mee. Smaken verschillen nu eenmaal en dat is maar goed ook,
    anders maakt iedereen het zelfde toch!!!!
    Lieve groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, hij is erg mooi Sjakkie.
    Kan me voorstellen dat het lastig is om papier erbij te zoeken, moet niet te druk worden.
    Maar ik vind dit prachtig papier! Ik hou wel van die kleurtjes.

    Liefs Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart en mooi van kleur.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De kaart vind is prachtig. ik vind alleen zelf de zwarte lijnen om de stempel mooier. het spreekt dan wat meer.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen