Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zaterdag 1 juni 2013

Hallo allemaal , 
Het is weer zaterdag , en dan mag ik weer hahaha ...
Wat heb ik gemaakt vandaag , een cadeau zakje , altijd leuk om te geven met wat bonbons of een leuk klein kadootje erin 
De zakjes  zijn gewoon kant en klaar te koop , in de winkel kun je hier van allerlei soorten en maten vinden ...
Ik heb een papier lijn van Prima Marketing gebruikt ..Het is zulk leuk papier  want het is heel vintage achting maar door alle verschillende kleuren erin kun je er zoveel kanten mee op ...


 Het afdrukje wat ik heb gebruikt is van magnolia en heb haar gekleurd met de faber castell potloden...Ik heb haar geplakt  op mijn favoriete  ovaal van spelbinders..... wat gebruik ik deze mal toch veel !!!
Boven aan zit het hart  gemnaakt met een doo-hicky van magnolia......
Ik heb rozen gemaakt  met de rol roos stans van dienamics ...... de hedra blaadjes zijn van marianne design, de swirl van cheery linn en ik heb het afgemaakt met wat  mos uit eigen vooraad ....
 Dit was mijn creatie weer vandaag ...
 Liefs Raffa








9 opmerkingen:

  1. O Wat is dit toch een prachtige creatie, zo leuk als je dat zakje versierd hebt, geweldig leuk om te geven (en te ontvangen natuurlijk hihi).
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi opgewerkt kadozakje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer enig geworden.
    Leuke materialen en kleurtjes.
    Super!!!!

    Lieve groetjes Noriko
    Norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooi
    super zakje voor een kado tje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat heb je dit weer schitterend gemaakt Raffa, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zakje Raffaela, erg mooi!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gemaakt.Het zakje zelf is al een mooi cadeau.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen