Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 8 januari 2012

challenge nummer 4

Hallo allemaal,

Het is alweer tijd voor de 4e challenge bij KreaTeJa, de tijd vliegt!

Dit keer was de eer aan mij om dit te verzorgen. Ik heb voor het eerst een sketch gemaakt (let niet op de witte stipjes, sorry!). 
 De opdracht is: maak een  Winterse creatie (dus geen kerstkaartje) waarbij gebruik is gemaakt van deze sketch. Natuurlijk mag je de sketch draaien, zolang we maar zien dat de sketch wordt gevolgd.


Dit is mijn voorbeeld kaartje:


Het design-papier wat ik heb gebruikt is van SEI. en het stempeltje, wat echt mijn favoriet is, is van Magnolia.
Verder is het kaartje versierd met ponsen  en een swirl van Whiff of Joy.
Ook heb ik hier en daar wat stickles gebruikt.

Ik hoop dat jullie meedoen aan deze challenge, je hebt de tijd tot en met 14 januari 2012! De prijs is een waardebon van € 15,00, te besteden in de webshop.
De voorwaarde is wel dat je kaartje alleen voor deze challenge is gemaakt en niet meedoet aan een andere.

Groetjes van
Sjakkie

23 opmerkingen:

  1. Wat een leuke schets...
    En natuurlijk een prachtige kaart.
    En wat een schatje van een Magnolia stempel.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super mooie kaart Sjakkie en een hele leuke sketch! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een leuke challenge met een prachtige voorbeeldkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een leuke schets, eens kijken of ik mee kan doen, je kaartje vind ik supergaaf,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. seper sjakkie .... mag wel niet meedoen maar ga m wel maken ....
    mooie kaart heb je ermee gemaakt ...
    liefs raffa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke challenge heb je bedacht Sjakkie, mooie sketch (verborgen talent?) en je voorbeeldkaart is ook zo lief geworden. Dat papier is mooi he? Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sjakkie , erg gave sketch en voorbeeldkaart ! Ik ga zeker een kaart ermee maken ; mag helaas ook niet meedoen.... Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke challenge Sjakkie ,en erg mooi je kaartje .
    gr Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. PRACHTIG voorbeeld en ik ga mijn best weer doen.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sjakkie, leuke sketch...ben gek daarop....lekker makkelijk dan hoef je niet zo na te denken.....ik ga zeker een voorbeeld maken en op mijn site plaatsen....en ik hoop dat er weer veel mee gaan doen....succes allemaal...

    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke challenge heb je bedacht Sjakkie! Ik dek dat ik er ook nog wel mee aan de slag ga:-)
    groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sjakkie,

    leuke sketch! Ik hoop dat ik er tijd voor heb, maar ik zie dat het nog 30 dagen kan.....moet lukken.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke schets, de voorbeeldkaarten weer erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuke scetch is dit , ik doe weer mee hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Daar heb je iets heel leuks bedacht en gemaakt Sjakkie!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ahhh I love this card.
    Carol

    www.dreamees.org.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart en een leuke sketch, eens kijken of ik een gaatje kan vinden, heb mijzelf beloofd meer mee te gaan doen aan challenges,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuke sketch! Ik ga graag proberen om ook mee te doen met deze challenge. Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ga proberen een gaatje te vinden om deze leuke sketch te gebruiken en aan de challenge mee te doen.

    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke sketch,ik ga dit weekend een kaartje ermee maken.
    Groetjes, Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super leuke sketch heb je bedacht en wat een schitterende uitwerking heb je ervan gemaakt. Dank je wel voor de inspiratie.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hallo, een hele mooie sketch om mee te werken.
    ik heb ook een kaart ermee gemaakt. hopelijk is het oke.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke sketch om zo voor het eerst hier mee te doen met een challenge. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen