Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 17 januari 2012

Kitty Katastrophe

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien gemaakt met een 'stoere meiden' stempel, tenminste daar vind ik het geschikt voor.


Het mooie papier is van Fabscraps - Purple floral en High Tea Garden Party.
Stempel is van Whimsystamps ( Kenny K) Kitty Katastrophe gekleurd met derwent potloden. Rondom Kitty heb ik wat Tule gedaan.
De hekjes zijn gemaakt met een mal van Crealies, de randjes heb ik met wat zwarte inkt bewerkt. Net onder de hekjes is nog een stukje paarse Lint te zien.
Het uithangbord is met een creatable gemaakt, de tekst is van LOTV. Verder nog wat roosjes, die met glimmermist heb bespoten en takjes.


Ik hoop dat ik jullie een beetje inspiratie heb kunnen geven en ik ben heel benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Tot de volgende keer,

Liefs, Marlies


27 opmerkingen:

  1. Wow Marlies, wat een stoere meid heb jij neergezet...heel leuk in de paarse kleuren!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke stoere meiden kaart

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart Marlies en een stoere madam een mooie stempel trouwens groetjes Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marlies, wat een leuke combinatie zo'n stoere meid met zulk schattig papier, echt leuk! Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo dit is echt heel erg mooi stoer en lief.Leuk ingekleurd.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marlies , echt een gave en stoere meidenkaart !! Heel mooi in het paars/zwart. En dat papier vind ik echt super.... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waauw wat een prachtige kaart en wat schiiterend ingekleurd!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Yehhhh...hij is schitterend en ook nog paars! Mijn dag kan niet meer stuk:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Marlies,

    Wat een stoere meidenkaart is dit zeg.
    De kleuren vind ik geweldig dat past wel bij die stoere meid op de stempel.
    Mooi papier heb je gebruikt.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ontzettend gave, stoere meidenkaart voor een tiener! Erg leuk gedaan!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Marlies,
    Ik vind dit een SCHITTERENDE kaart en het tule geeft die stoere meid toch net iets "Liefs".....SUPER.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leukerd. De kleuren zijn prachtig gekozen en die bloemen bij de hekjes helemaal geweldig.Ja en bovenaan bij de tekst ook zo gaaf gedaan. Super! Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje is het geworden. Inderdaad een echte stoere meid, maar wel super gaaf!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend Marlies, supermooi opgebouwd en schitterend ingekleurd. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind hem schitterend Marlies, echt een stoere meiden kaart.
    Mooie kleuren ook.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is één van mijn favoriete stempel uit de Whimsy serie....en je hebt daar een geweldige kaart mee gemaakt....alleen de kleur al...toppie...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gaaaaaaaaaaaf, wat heeft ze leuke laarsjes aan, het kaartje is echt heel leuk,
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wouw wat stoer ik vind hem helemaal gaaf ,de kleuren en hoe je gekleurd hebt super
    groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hai Marlies, wat een super hip kaartje, prachtig kleurwerk hoor! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marlies dit is mooi geworden hoor
    Groetjes angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deze is inderdaad echt leuk voor een stoere meiden kaart

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super gaaf kaartje, prachtige kleuren en een heel stoer stempeltje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat is die leuk. Heerlijk stoere meid, mooi gekleurd. En wat staan die hekjes zo leuk.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Deze kaart is echt stoer met de stempel. Ook de details vind ik super (vooral het hekje)

    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. dat is zeker een stoere meiden stempel

    hele mooie kaart geworden en heel mooi ingekleurd


    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  26. gaaf geworden zeg. een hele leuke meidenkaart.
    heerlijke stempel ook. soms moet je zulke ook echt ingekleurd zien, dan zie je pas hoe leuk ze zijn.
    gr lilian

    BeantwoordenVerwijderen