Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

vrijdag 10 augustus 2012

Gepimpte fotokadertjes ...





Hoi allemaal, 
vandaag heb ik iets totaal anders dan een kaartje!
Ik had deze kadertjes al zo lang in mijn kast liggen
en nu wist ik wie ik ze cadeau zou geven met
leuke foto's erin natuurlijk :-)
Ik vind de foto's heel erg mooi,
al zeg ik het zelf ! hihi...




Het papier dat ik heb gebruikt is van Prima Marketing 
"Meeting a fairy", voor de rest heb ik roosjes, jute,
houten hartje, parels, corners, charm, ...  gebruikt!
Alles is te koop bij Krea Teja :-)





Nog een hele fijne dag & alvast een heel fijn weekend :-)

10 opmerkingen:

  1. de foto's en de lijstjes zijn superleuk
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och, wat een schattig hondje!
    Heel leuk gemaakt zo in de lijstjes!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijft leuk om zo een heel persoonlijk kado te maken en geven. Grappig die hond zo gefotografeerd! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke lijstjes!! En wat een grappige foto's!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Anneke,

    wat een leuke lijstjes heb je gepimpt zeg!! En inderdaad de foto's zijn grappig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zeg, de ontvanger zal er blij mee zijn!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kadertjes, en een koddig hondje :)
    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuk gepimpt de lijsjes en zeker prachtige fothos

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige lijstjes Anneke, erg leuk. Die foto's zijn ook zo schattig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen