Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 14 augustus 2012

Stemmen voor Challenge 11. Breng je stem uit !

Hallo allemaal, Challenge 11 is inmiddels gesloten voor deelname. We hebben, ondanks de vakantieperiode, een enorme hoeveelheid inzendingen gehad. Allemaal heel hartelijk bedankt hiervoor !!
Helaas hebben we ook een grote hoeveelheid foutieve inzendingen gehad. De regel voor onze challenge is dat je uitsluitend aan de challenge van het Krea 'Teja' Team blog mee mag doen om voor een prijs in aanmerking te komen. Hiervoor hebben we in de afgelopen maand ruim 20 inzendingen verwijderd uit de lijst met inzendingen.

Nu is het echter jullie beurt !!
Naast dat het Krea 'Teja' Team een winnaar kiest heb je nu zelf ook de mogelijkheid om een winnaar te kiezen. Bij de inzendingen vind je onder de afbeelding het woord "vote". Als je hierop klikt heb je jouw stem uitgebracht op de desbetreffende kaart. Je kunt slechts éénmaal stemmen, dus bekijk de inzendingen goed, voordat je je stem uitbrengt. Het stemmen kan nog tot en met 15 augustus 23:00 uur !!!
Je vindt alle inzendingen hier.
Hierna zijn de stemmen geteld en weten we wie jullie winnaar geworden is. Ook deze winnaar krijgt van ons een prijs. Mochten jullie dezelfde winnaar aanwijzen als het Krea 'Teja' Team dan wordt de prijs aan de nummer 2 gegeven. Succes met stemmen.
Op 15 augustus wordt de nieuwe challenge bekend gemaakt, dus kom zeker even terug, want ook deze challenge wil je uitvoeren !

Groetjes,
Thea & Jan.

8 opmerkingen:

  1. oef....dat is geen makkelijke opdracht. voor jullie ook niet. dit is wel weer heel iets anders, erg leuk!!
    ik zal kijken of ik vanavond tijd heb om hieraan mee te stemmen.
    want ik heb geen snelle internet. oei!
    plaatjes downloaden duurt soms erg lang en af en toe komt er geen plaatje en dan de volgende keer wel. het kost wel tijd dan op deze manier.
    voor jullie.... succes!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, nu weet ik pas hoe lastig dit voor jullie is, maar ik hem mijn winnaar bepaald.
    Leuk dat wij een keer mee mochten stemmen. Wel jammer dat een bijdrage voor jullie challenge niet gecombineerd mag worden met andere challenges. Het is toch leuk om veel deelnemers te hebben en op deze manier zullen mensen toch wat sneller afhaken debk ik.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi dames van het team zal zeker gaan kijken naar al dat moois wat er is geplaatst:-))zal zeker een moeilijke keuze worden!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    ik heb gestemd! Pff was wel moeilijk kiezen hoor!
    Alle creatie's zijn leuk!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heb gestemd! Er zijn veel mooie inzendingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf idee om het publiek te laten stemmen zeg! Ik heb mijn stem uitgebracht. Ben benieuwd!!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee dat wij ook mogen stemmen ik heb mijn stem al uitgebracht was niet makkelijk er waren hele mooie bij.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zooo...wat was dat lastig zeg! Maar ik heb mijn stem uitgebracht.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen