Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zaterdag 18 februari 2012

sigaren doosje.






Hallo allemaal,

Toen van de week mijn nieuwe memoriebox mallen binnen waren.. kon ik natuurlijk niet wachten om ermee te gaan beginnen.
een paar weekjes geleden nam een moedertje van school allemaal sigarendoosjes voor me mee.. daar kan jij vast wel wat mee of niet? uhm.. nou en of! en nu leek het mij wel leuk om de eerste gepimpte doos voor haar te maken :)

Het papier wat ik heb gebruikt is van Maja Design.
ik ben als eerst begonnen met het bekleden van het hele doosje. daarna ben ik de boven kant gaan aanpakken.

die "roosjes" boven op is de stans van Marianne design je maakt in een handomdraai je eigen bloemetjes.
de takjes die ik bovenop heb gebruikt heb zijn de cheery lynn design pair of ferns. en nog bewerkt met slierten met kraaltjes en dew drops. en de 2 kleine klosjes met draad.



aan de zijkant zie je een van mijn nieuwe stansen namelijk de memorybox small tilda swirl. super schattig om als achtergrond voor je bloemetje te gebruiken. het bloemetjes zelf is een stans van Leane creatief. en de blaadjes zijn van crealies..

op de voorkant zie je een kader van een hart. dat is gesneden met een mal van Nellie snelle. hier zie je ook weer de kleine bloemen en die iets grotere bloem zijn van crealies. en links boven die ronde mandala achtige stans is de memorybox marietta buckle . aan de onderkant zie je de memorybox mal tilda buckle ik heb hem gewoon door de midden geknipt. zo heb je gelijk weer een multifunctionle stans :) daar hou ik van!
het super schattige stempeltje is natuurlijk van Magnolia.

aan de zijkant van het doosje zie je weer de tilda stans van memorybox en dan is de bloem gemaakt met de magnolia doo-hickeys tree. zie je die subtiele achtergrond?
dat is een grote stans van cheery lynn design.. en de takjes zijn weer van crealies.


dan hebben we nog een achterkant.. daar is het schattje Tilda met Hellebores te zien. aan de rechterkant zie je weer de memoryboxmal tilda buckle. en de bloemen zijn van crealies en leane creatief.

ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

31 opmerkingen:

  1. Wat een leuk doosje is het geworden!
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ontzettend leuk is die geworden Martine
    groetjes
    Elena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem weer super...die cutlebug van jou maakt overuren....hahahah
    Ruikt die doos niet naar sigaren als je hem open doet?
    Dat moedertje op school weet hier vast wel wat mee te doen...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schattig martine weer mooi gemaakt en nu zie ik ook eens hoe die memory mallen eruit zien als ze gestanst zijn.
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi. Ik hou van al de bloemen die je gebruikt hebt. Toch nog eens gaan kijken in de shop denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw zeg, wat mooi!!! Prachtig!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super gaaf doosje, heel mooi bewerkt!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat ik er van vind ik vind het een kunst werk geweldig wat je van van gemaakt hebt,gewoon een pronkstuk.
    gr marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi doosje is dit geworden! Maar best veel werk denk ik, maar zeker de moeite waard! Dat zal die mevrouw wel heel erg leuk vinden.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo, dat is een schitterend mooi doosje geworden, echte helemaal mijn ding. Wow, mooie kleuren en wat een mooie details allemaal. Helemaal weg van. Hier kan je wel een workshopje voor geven?? Dan melden wij ons meteen aan.

    Heel veel freubelgroetjes,

    Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw..........ik vind dit supergaaf!!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het doosje is geweldig zeg!Wow!!!!! Wat een werk weer zeg! Maar wat moooooooiii!!! Knap hoor. Leuk dat je elke keer weer van alles erbij beschrijft;)

    Liefsss Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi doosje! Heel erg leuk. Ik ken eigenlijk alleen de platte sigarendoosjes maar deze is wel heel erg leuk.
    En hele leuke malletjes gebruikt, ik word weer hebberig, lol

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow! Wat super-prachtig is dit geworden!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ohh prachtig papier heb je gebruikt en het doosje is onwijs mooi geworden. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend wat een prachtig kistje is het geworden, zulke leuke details aan alle kanten.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een superleuk doosje! Zelf heb ik ook nog een heleboel sigarendoosjes staan, maar niet zulke mooie vierkante...Toch maar eens wat meedoen, niks mee doen is ook maar zonde.
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauwwww, mijn mond zakt er van open!!!!! Wat gaaf gedaan, superrrrrrr.
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel mooi en knap gemaakt hoor, prachtigggg

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend kistje, betere kwaliteit zo te zien, je hebt hem prachtig bewerkt en dan al die nieuwe Memory Box stansen, geweldig!
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Martine wat is dit weer prachtig en wat veel mooie details.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je dit kistje weer schitterend gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Martine,

    ik ben benieuwd of die moeder straks woorden heeft om te zeggen hoe mooi ze het vindt wat jij gemaakt hebt...ik namelijk niet. Ik kom niet verder dan : wauw, zoooooooo, sjonge..

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk idee,echt geweldig gemaakt!!
    Groetjes jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een hele kunstwerk Martine! Prachtig gemaakt en wat een mooie mallen heb je gebruikt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Tja als je iets nieuws hebt moet je dat inderdaad zo snel mogelijk uit proberen
    Het is een erg mooi project geworden

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fabulous box, full of fantastic details!!
    hugs
    Giò

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat je al niet kan doen met die kistjes, knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen