Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zaterdag 9 juni 2012

kado tasje

















Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om een projectje te laten zien. Het leek me wel weer eens leuk om een kadozakje te maken.
Ik heb als eerst 2 grote cirkels uitgesneden met de spellbinders grand cirkel. ik heb een stukje van de cirkel afgehaald zodat hij blijft "staan" daarna heb ik hem bewerk met een achtergrond stempeltje. daarna een slag kleinere cirkel gesneden. en daarachter heb ik Tulle geplakt voor een leuke effect, op de voorkant heb ik gewerkt met mijn favoriete stempel: Tilda met madelief LOL. ik heb haar ingekleurd met de twinkling H2o en distress inkt. en daarna hier en daar bewerkt met de stickels.
de bloemen toef is gemaakt met de MTF bloemen. de blaadjes zijn gemaakt met de stansen van Marianne design. op de achtergrond zie je nog jutte. en achter de tekststemepls heb ik nog een bloem gemaakt met lint.

aan de achterkant heb ik verder de zelfde materialen gebruikt. alleen zit tilda hier een cirkel van cheery lynn design. de goede knopjes in de bloemetjes zijn gemaakt met de drew drops


In het tasje zit een reep chocolade. altijd leuk om iemand te geven als bedankje :)

veel liefs,
Martine

31 opmerkingen:

  1. Hallo Martine,
    ziet er superleuk uit!

    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen martine,

    Een hele leuke kadotas ziet er weer super uit

    Groetjes en een fijne dag
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat toch weer mooi gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heb je toch weer een superleuk tasje gemaakt martine, helemaal leuk
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowwww wat mooi zeg
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooi tasje Martine, leuk modelletje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig tasje!! Leuk model en inderdaad altijd leuk om te geven en te ontvangen uiteraard!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alleen het tasje is al een kado op zich! Prachtig gemaakt!
    Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje Martine, wat een leuk tasje. Heb geen grote stans, maar het zal ook goed gaan met een bord ofzo. O, bedenk me ineens dat ik nog een cirkelsnijder heb liggen ergens :). Komt helemaal goed.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi tasje!! En ook zo mooi ingekleurd!! Heel leuk om dit cadeau te kunnen geven.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk tasje! Heel erg leuk om te krijgen zoiets

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig tasje martine en een leuk model.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O, wat is dat mooi geworden zeg. Super idee :)
    En zo mooi afgewerkt :)

    groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, Martine, wat een gaaf tasje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het is een heel leuk lief tasje
    ziet er prachtig uit
    alleen jammer dat ik de zijkant niet kan zien
    hoe dat je dat hebt dicht gemaakt
    maar ik geloof dat ik het wel snapt hahaha

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  16. @gre: ik heb er een simple bruine paperbag tussen geplakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. WOW, het ziet er weer prachtig uit!! Het stempeltje is ook zo mooi ingekleurd, daar kan ik nog wat van leren!

    Groetjes,

    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een supergaaf tasje, leuk gemaakt!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat superleuk Martine zo'n ronde kadotas. Leuk versierd ook.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat mooi gemaakt weer Martine.
    echt een pronkstuk.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een pracht van een tasje dat je gemaakt hebt!!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig tasje heb je weer gemaakt helemaal toppie.
    fijne zondag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. mooie creatie....vooral die bloemen vind ik erg leuk.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel erg mooi Martine!! Wat en gaaf idee om een kadotasje zelf te maken.!

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gave vorm! Die zou ook groter leuk zijn voor een kadootje, als je er zoveel moois opplakt... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Martine

    Heel mooi tasje leuk model.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauwwwww wat is dit super gaaf geworden.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuk model zeg!!
    Moet ook eens op zoek naar papieren zakken, kom er zoveel leuke dingen mee tegen. :D

    Liefs Marit

    BeantwoordenVerwijderen