Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 25 september 2011

Beurs Mechelen



Hoi allemaal,

deze week ben ik naar de beurs in Mechelen (België)
geweest waar natuurlijk ook Krea Teja met een stand stond :-)
Thea gaf er ook een workshopje inkleuren

Wat is het leuk om daarmee te kleuren,
heb dan ook maar een paar kleurtjes gekocht! hihi...

Dit is mijn eerste kleurresultaat



 
En ook kreeg je een pakketje mee om thuis verder
te knutselen, altijd leuk toch !!
In het pakket zaten alle materialen voor de labelkaart
te maken die hier als wedstrijdvoorbeeld staat :-)
Dus ik eergisteren mijn label afgemaakt!



 
Vergeten jullie niet mee te doen met de wedstrijd van deze maand??
Je kan er hele leuke prijsjes mee winnen!


13 opmerkingen:

  1. hallo anneke
    het is een schitterend mooi kaartje
    maar wat lijkt hij erg op die van thea
    ik heb echt naar de 5 verschillen gezocht
    hahaha maar maakt niet uit hij is gewoon heel erg mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi anneke ziet er schitterend uit grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Je hebt de stempel echt heel mooi ingekleurd en je labeltje is prachtig gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook jouw labelkaartje is prachtig Anneke en je hebt het afdrukje heel mooi ingekleurd.
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gekleurd Anneke! Leuk he die H2O, dan krijg je net weer andere kleuren dan met de distress. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anneke , ik had hem op je eigen blog al bewonderd , maar doe het hier gewoon nog een keer. Hij is erg mooi geworden !! En wat is Tilda mooi ingekleurd. Ik heb een paar van die Twinklings hier thuis liggen....moet ze ook maar weer eens gaan proberen. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook ik had hem al op je eigen blog bewonderd en ook hier vind ik hem mooi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je de labelkaart mooi gemaakt Anneke.
    Ik heb het zelf nog nooit gedaan met H2O in te kleuren, maar het ziet er in ieder geval erg mooi uit.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie label en hel mooi ingekleurd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterende label anneke
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi!

    Deze is echt geweldig! mooie kleuren bij elkaar, hou ik wel van!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige deze label en mooie kleurtjes

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk resultaat. Ik ken de twinklink H2o helemaal niet. Misschien een filmpje op dit blog zodat we weten waar jullie het over hebben? Het ziet er wel mooi uit.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen