Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 20 september 2011

With love

Hallo,

Vandaag laat ik jullie een gepimpte agenda voor 2012 zien, een keer weer iets anders, want de laatste tijd heb ik veel kaarten gemaakt!


De agenda heb ik ergens in het centrum op de kop getikt en toen ik hem zag wist ik meteen dat ik die 'mooi' ging maken voor mezelf! Atijd gaan alle kaarten/creatie's weg, maar deze is dus mooi van mij:-)

Ik heb eerst de voor en achterkaft er voorzichtig afgehaald en voorzien van Maja Design papier. Het afdrukje is van Hanglar Stanglar en ingekleurd met copic markers. Achter het afdrukje heb ik een nestabilitie gebruikt van Spellbinders, de Beaded Ovals. Het mooie bijpassende paarse lint is ook verkrijgbaar in de webshop en heb ik verwerkt tot een mooie strk met in het midden wat parels uit mijn eigen verzameling.
Achter het afdrukje zit nog een papieren onderlegger in de vorm van een hart.
De tag is gemaakt met een Doo-hickey van Magnoia en wel de vintage label. Verder nog wat bloemen en hotfix steentjes om de agenda verder op te leuken.



De ticket sentiment is gemaakt met een heel gaaf setje van Whimsy stamps. Bij deze stempels kun je een bijpassende Ticket Die kopen, zodat je naadloos om je tekst heen snijdt en je tekst altijd exact in het midden staat! Vandaag heb ik toevallig een tekst stempel gebruikt die hoort bij een stempelset van Lili of the Valley.

Over een tijdje zal ik een kleine tutorial maken over dit setje, want je kunt er oneindig mee combineren...een setje dat meer dan de moeite waard is!


De binnenkant heb ik nog versierd met een klein envelopje, waar ik een paar visitekaartjes in heb gestoken. En op de achterkant natuurlijk mijn eigen naamstempel.

Ik hoop dat iedereen mee doet met de challenge die nog tot en met 14 oktober loopt! Omdat dit de eerste chalenge is zijn er maar liefst 3 cadeau bonnen ter waarde van €10 te verdienen voor de drie mooieste labelkaarten.

Fijne dag alemaal!

16 opmerkingen:

  1. wat is dat een leuke
    ja ik zou hem ook voor mezelf houden hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt helemaal gelijk, we geven altijd alles weg. Nu iets voor je zelf, een super agenda....
    Prachtig gemaakt en wat leuk om aan de binnenkant daar je visite kaartje in te doen.
    Top creatie...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk idee, mooi gedaan, alles in 1 kleur
    ook leuk om cadeau te doen

    groetjes, Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mieke, hier ligt er ook ééntje klaar voor te bekleden :) hihi... En ja altijd alles maar weggeven soms is het tijd voor onszelf iets te maken he ;) Je agenda is prachtig! En zoo leuk doe visitekaartjes binnenin :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi gemaakt Mieke.
    Daar kan je wel een jaartje plezier van hebben.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker hé ook eens iets voor jezelf maken. Groot gelijk heb je. En hij is bijzonder mooi hoor. Leuk zoiets origineels voor jezelf.
    groet Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi gemaakt Mieke, mooie kleur en ook de binnenkant is prachtig. Ook je eigen naam stempel is super!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat gaaf gemaakt, heel mooi papier heb je gebruikt en prachtige details, ik zou het ook zelf houden.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Mieke,

    wat een superagenda! En goed hoor, dat hij voor jezelf is! Mag ook best een keer.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Mieke, heb op jouw blog ook al een reactie gegeven op deze gave agenda. Erg mooi uitgevoerd, top resultaat.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee en hij is echt heel erg leuk! Prachtige kleuren.
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Mieke , dat heb je mooi gemaakt voor jezelf !! Groot gelijk. Lief stempeltje en mooie kleuren heb je gebruikt. Ik wist nog dat paars je lievelingskleur is....Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wouw schitterende agenda mieke
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wowwww, wat een schattige agenda heb je opgepimpt zeg. Mooi van kleur. Ziet er helemaal superrrrr uit.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen