Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 10 juli 2011

Hiep Hiep Hoera!


Hoi allemaal,
hier ben ik alweer voor een meisje dat 1 jaar wordt!
Een soort venster kaartje heb ik gemaakt :-)
Ik heb weer gebruik gemaakt van Maja Design papier,
de stempel is van Magnolia en is één van mijn favorieten :-)



Ook heb ik mijn magnolia stans gebruikt,
voor het venstertje 2 nestabilities, de ronde en scallop,
ik heb zowel aan de voorkant als binnenkant kleine
heb ik gebruikt! En de naam heb ik uitgesneden met mijn cricut
uit struktura vintage cardstock deze zijn de hele maand
Juli en Augustus aan 20 % korting :-)



Ben heel benieuwd weer wat jullie ervan vinden?
En nog een hele fijne dag!!


8 opmerkingen:

  1. wat een leuk lief kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een super schattige kaart gemaakt! Heel leuk
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoiii, wat leuk zo een kaart met een venster erin.
    Het meisje van 1 jaar vindt hem vast prachtig...

    Groetejes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje Anneke, heel leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje , heel mooi van kleur. En leuk gedaan zo met de doorkijk.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaart Anneke en leuk met die doorkijk

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterende kaart anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een leuke en mooie kaart.

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen