Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

maandag 1 augustus 2011

Easel kaart met trapje...

Hallo allemaal,

Gisteren dacht ik, even snel een kaartje maken, want het afdrukje had ik al ingekleurd klaar liggen. Nou, laat dat 'even snel' maar weg, want het karton vloog op een gegeven moment door de kamer. Ik heb me gewaagd aan een easel kaart met trapje. Dat was het probleem niet, maar Mieke wilde natuurlijk een aparte vorm aan de kaart geven. Dat heb ik geweten en mijn gezinnetje ook:-) Thijs kwam op een gegeven moment bij me zitten en vroeg me waarom ik zoveel rommel had gemaakt...haha!


Dit is dus de kaart zoals hij moest worden...zo had ik hem in mijn hoofd toen ik 'even' begon! De kaart is gemaakt uit rozé en aqua blauwe cardstock

Om de vorm te krijgen heb ik gebruik gemaakt van een In Shape snijmal nr 1 van Crealies. Dit zijn leuke snijmallen die je keer op keer kunt gebruiken voor kaarten, doosjes en ook voor je L.O's!

Het design papier zijn allemaal restjes uit mijn onuitputbare restjesbak, zelfs het strookje in het trapje was al geponst en al in die bak beland en kwam nu goed van pas.


Het afdrukje is er één van Hanglar Stanglar en deze is ook weer ingekleurd met de copic markers. Ook het visje die ik in dezelfde kleuren heb gehouden is van hetzelfde merk.


Verder heb ik een weer een doily gebruikt van Cheery lynn. Deze heb ik doormidden gesneden en van beide kanten een strook afgehaald en zo lijkt net net een ovaal! Verder wat bloemen, een knoop, kant, lint, een brad, pareldraadjes en hotfixsteentjes. Over het trapje heb ik weer een netje gedrapeerd, zo lijkt het weer een visnet en daar een paar bedels aan bevestigd.

Ook voor de mooiste bedels ben je bij Krea 'Teja' aan het juiste adres. Ook hebben ze een ruime keus aan lint en andere accessoires.


Nog een foto van de zijkant zodat je het modelletje nog beter kunt zien! Het was ondanks de montage problemen erg leuk om te maken en ik zal binnenkort een kleine tutorial maken over deze easelkaart met trap...als jullie daar tenminste op zitten te wachten..haha!


Een hele fijne week gewenst voor jullie allemaal! Het weer beloofd wat beter te worden en ik ben daar helemaal klaar voor...laat de zon maar komen!

7 opmerkingen:

  1. Hoi Mieke, Wat een super leuke kaart!! Op mijn blog staat al een tutorial voor zon soort kaart.

    Groetjes renske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele mooie kaart
    en je rommel ach ja dat heb je gewoon
    heb ik ook heel [erg ] vaak
    ook zo weer op geruimd


    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhhhhh Mieke wat een plaatje van een kaart echt heel mooi

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mieke, wat een schitterende kaart is dit geworden. Ziet er ook zeker niet uit dat je die "even snel" gemaakt hebt. Prachtige details.
    Ben benieuwd naar de tutorial.

    groetjes
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, heel goed gelukt.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mieke, is een prachtige kaart!!!
    Heel mooi gedaan :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een prachtig kaartje Mieke, super gaaf!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen