Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 23 augustus 2011

In the garden


Hoi allemaal,
hier ben ik weer met een kaartje!
Deze keer met een stempel die deze maand
aan de helft van de prijs is :-)

De stempel is van In 2 Stamps je kan ze hier in de webshop vinden.
Ik heb het stempeltje gekleurd met mijn distress inkt,
en aquamarkers op het cotman gummed watercolor papier.
Het design papier dat ik heb gebruikt is weer van Maja Design,
hoezo verslaafd ?? !! haha...



 
Alle spulletjes die ik heb gebruikt voor mijn kaart
zijn te koop bij Krea Teja :-)




En hebben jullie het ook al gezien?
Elke dag is er een dagaanbieding, dat wil zeggen dat
elke dag een ander product in de spotligt staat en aan een prijsje
wordt aangeboden!! Leuk toch?!
Je kan de aanbieding van vandaag in de recherzijbalk bekijken :-)



8 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart Anneke.
    En ja ik vind het erg leuk zo'n idee voor een dagaanbieding.Toppie!

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke , wat een mooie en vrolijke kaart heb je weer gemaakt. En wat een grappige stempel is dat....Mooi ingekleurd. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een leuk kaartje
    en wat is dat ook leuk een dag aanbieding

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart Anneke!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk kaartje Anneke! En die dagaanbieding van vandaag is ook leuk:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anneke, super kaartje....en fijn dat je meteen de aandacht op de dag aanbieding vestigt.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke en vrolijke kaart Anneke!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen