Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 8 mei 2012

Achter de wolken

Goedemorgen allemaal,

het is weer mijn beurt om jullie iets te laten zien en daarvoor heb ik dit lief kaartje gemaakt.


Het mooie papier is van Ruby rock it - August Moon Arbour en Hydrangea. Ik ben helemaal weg van dit mooie papier. Er zijn verschillende vellen van, het is dubbelzijdig, altijd makkelijk en de kleuren vind ik zo mooi!
De randjes heb ik met de hand met borduurgaren genaaid.
Het schattige stempel is van Penny Black - Sunshine in the rain. Gekleurd met distress inkt.
De tekst, wat ik er perfect bij vind passen is een nieuwe clearstempel van Marianne Design.


De klimopranken zijn gemaakt met een creatable van Marianne Design, Vlinder pons van  Martha Stewart, kantje is van de markt, een bedeltje en nog een paar plakparels


Op de bloemen heb ik wat glitters gedaan voor een beetje bling.

Ik hoop dat jullie het een leuke kaartje vinden en dat ik jullie weer een ideetje heb gegeven. Ik ben dan ook heel benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Een hele fijne dag en tot de volgende keer,

Liefs, Marlies


20 opmerkingen:

  1. Hij is zooooooo schattig
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwwww wat een schat van kaart en wat een leuke digi. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad een heel lief kaartje geworden. De kleuren zijn heel mooi en de stempel is een schatje.

    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel toepasselijk kaartje voor vandaag, hier regent het ook. Het is een heel mooi en lief kaartje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een schattig kaartje
    en super gekleurd

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een superkaartje en wat een mooie afbeelding
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje en wat een leuke stempel!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje Marlies.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieverd. Heel mooi gemaakt
    groetjes Rovianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtkaart Marlies. Leuk combi die beer meet plu en de MD tekst

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart, en een keer een beertje ook al zo leuk.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie kaart en een lief beertje hoop dat de tekst gauw uitkomt want de zon mag wel eens komen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel leuk kaartje, de stempel vind ik oh zo snoezig!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marlies,

    het is weer een lieverdje!
    Mooie kleurtjes heb je weer gebruikt!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super Marlies en wat weer mooi ingekleurd met distress ink!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een heel lief kaartje! :D
    Mooi hoor.

    Groetjes Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je deze beer prachtig gekleurd, super hoor!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen