Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 7 augustus 2012

Even heel iets anders gemaakt

Goedemorgen,

Vandaag heb ik eens een kaartje om te laten zien, zonder ingekleurd afdrukje.
Zoals sommigen van jullie misschien gemerkt hebben was ik vorige maand ook
de gastdesigner van de maand bij Marianne Design.
Toen mocht ik werken met de nieuwste mallen van de maand Juli, geweldig!
Maar ook deze maand zijn er weer een flink aantal nieuwe mallen op de markt gekomen,
waarvan ik er twee heb gebruikt, de Creatables Anja's Squares en de Creatables Anja's Labels,
waarin je een bijbehorend tekstje kunt stempelen.
Ook het papierbloc en het knipvel zijn overigens van Marianne Design (uit eigen voorraad).

En nog leuker is dat je ze gewoon in de webshop kunt bestellen,
samen met natuurlijk nog meer andere leuke mallen van Marianne Design.

Hieronder zien jullie het resultaat,
ik ben heel benieuwd of jullie dit kunnen waarderen of toch
liever de volgende keer weer een ingekleurd stempelafdrukje op mijn kaart zien?



Op de foto hieronder kun je nog eens goed zien, 
dat het plaatje in 3D is opgewerkt met 3d kit.


Groetjes,



15 opmerkingen:

  1. Hoi Jeanet,
    prachtig kaartje!
    En de mallen zijn super! Ik kan nooit kiezen omdat er zo veel mooie zijn! En een 3D plaatje vind ik ook altijd wel leuk om mee te werken, dan krijg je een beetje variatie hé.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje! Zal ik wel vinden omdat ik dol ben op eekhoorns en dit is zo'n leuke!!! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is schitterend en ik vind 3D plaatjes altijd heel mooi op een kaart ben zelf niet zoo'n ster in inkleuren van stempel afdrukjes en heb veel bewondering voor die gene die het wel kunnen grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi en lief kaartje is dit geworden ondanks dat ikzelf niks meer doe met 3d blijft het mooi om naar te kijken.

    Groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje!! En een keertje werken met een 3D-plaatje is juist leuk ter afwisseling!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi lief kaartje Jeanet.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een heel mooi kaartje
    en 3d is toch ook heel mooi hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastisch kaartje is het geworden, zo nu en dan een 3D kaartje is en blijft helemaal TOP.
    Ook al maak ik nu meer stempelafdrukjes omdat je ze naar de kleur van je papier kan maken.
    Lieve groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig zo met die nieuwe mallen! 3 D zo af en toe moet ook nog kunnen vind ik hoor!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave mal is dit he? Ik ben er ook helemaal weg van!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooie kaart! en een mooie mal!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super mooi 3D kaart is dit geworden Jeanet, prachtig gemaakt.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi kaartje is het geworden Jeanet en een plaatje mag ook wels eens.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart met die mooie mallen. En voor de afwisseling is een 3 d plaatje ook wel eens leuk al ben ik meer van de stempels.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen