Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

vrijdag 17 augustus 2012

Penny Black ....

Lieve KreaTeja-Volgers !

Vandaag mag ik jullie weer verblijden met een kaartje.
Hij past alleen niet zo goed bij het prachtige weer dat we de komende dagen gaan krijgen ....
Ik had het ingekleurde afdrukje al een poos liggen en wilde hem toch maar eens gebruiken.


Ik heb gekleurd met distress-inkt op Cotman aquarelpapier.
En dit is de kaart in zijn geheel :


Ingredienten :

- kraft , wit en zwart cardstock
- Distrezz-It-All  van Zutter  ( geweldig apparaat ! )
- naaimachine
- nietmachine
- distress-inkt Black Soot
- lint
- postzegel
- paperclips
- charm paraplu
- houten letters
- vlinder pons
- Magnolia stans doily
- Martha Stuart border pons
- hekje van Unique
- foamtape
- wolkjes : een hele oude stans van Sizzix
- glue dots


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn kaart.
Geniet van het mooie weer de komende dagen.
Tot de volgende keer !


20 opmerkingen:

  1. Wat een lieve stempel en die is echt perfect ingekleurd! Ik vind de kaart fantastisch! Helemaal in mijn lievelingskleuren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal geweldig en super lief

    Grtjs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een schatje is het
    een heel leuk stempeltje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaartje!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schat van een kaartje Christa !
    Heerlijk die kleurtjes zo, lekker roze.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje, heerlijke kleurtjes ook.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is echt supermooi ingekleurd! En het kaartje in het geheel vind ik ook echt prachtig!

    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, veel details en mooi gekleurd.
    fijn weekend paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is prachtig Christa, wat heb je hem ook mooi ingekleurd die lieve afbeelding, en de rest is ook prachtig.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh wat een lieffie zeg
    en zo mooi ingekleurd

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterende kaart!! mooie ontwerp.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart en zoals de anderen ook al gezegd hebben, mooi gekleurd!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geeft niet dat ie niet bij het weer past, leuk is ie wel.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is helemaal geweldig! En er komt vast ooit wel weer eens regen, hoewel ik me dat nooit voor kan stellen als het zulk fantastisch zomerweer is...De details zijn ook zo mooi op elkaar afgestemd!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief beertje is dit en wat een schitterende kaart heb je der van gemaakt
    GE-WEL-DIG
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaartje en een lief stempeltje.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het kaartje is prachtig geworden, mooie kleuren bij elkaar en een geweldig mooi stempeltje. De regen hebben we gelukkig achter ons gelaten en nu maar genieten van het mooie weer.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook al past hij totaal niet bij het weer van nu, het is een schitterende kaart geworden!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een beeldschoon kaartje is dit geworden, helemaal mijn smaak!

    Groetjes, Inny

    BeantwoordenVerwijderen