Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 19 juli 2011

Cadeautje gemaakt



Zoals jullie misschien al wel doorhebben. ben ik meer een persoon van de "kadootjes" dan van de kaartjes. Ik vind het altijd leuk om voor mensen een "kleinigheidje te maken.
ook dit keer. ik heb een bakje gemaakt. met een mini douchegel erin. altijd leuk om zomaar aan iemand te geven.
Het afdrukjes zijn de stempeltjes van Penny black en de bloemen zijn gemaakt met de stans van spellbinders de Carnation creationsen de swirl is gemaakt met de stansen van cheerlynn designs
het papier is van Bo Bunny.
Ik heb dit cadeautje gemaakt voor de Juffen van Elisa.
ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden.

fijne dag iedereen!
groetjes Martine

het patroon is te krijgen bij Jolanda

12 opmerkingen:

  1. heel erg mooi hoor.super.is dit een eigen ontwerp?of eenbestaand patroontje.heel mooihoor.
    liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wowwwwwwwwwwwwww wat mooi Martine ook mijn vraag is dit een patroon of eigen ontwerp vind het zo leuk zou ook wel eens zoiets willen maken toppie hoor

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is een bestaand patroon. hij komt bij Jolanda vandaan.
    Ik zou hem wel even in het bericht zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is erg mooi Martine, leuk ontwerp ook.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig kadootje,leuk aangekleed.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik heb wel belang bij dit mooi patroontje! Erg mooi gemaakt Martine, je weet mij in elk geval te inspireren!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hij is prachtig dit doosje

    altijd leuk een kadootje voor iemand

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel erg leuk je doosje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super leuk cadeautje heb je gemaakt, echt prachtig!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Martine,

    wat enig !! Echt geweldig om zoiets te krijgen. En eigenlijk voor van alles geschikt.

    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super leuk kadootje weer, heel mooi en zo origineel!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen