Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zaterdag 9 juli 2011

Hallo allemaal,

Ook ik heb weer een kaartje gemaakt met het prachtige papier uit ons 1e gekregen pakket (het tweede pakket ligt met smart te wachten om te worden gebruikt)


Het design-papier wat ik heb gebruikt is van Maja en de stoel en de kussentjes van de stempel van Heltz Cuppleditch zijn "ingekleurd" (paperpiercing) met het Maja-papier. Verder heb ik een postcard stempel gebruikt, waarvan ik even de naam kwijt ben en wat bloemetjes en een lief klein houten klosje (rechts onderin).  Alle spulletjes die ik heb gebruikt komen uit de Webshop van Krea TeJa. 

Vergeet niet om even naar beneden te scrollen om te zien wat voor mooie creaties de andere DT-leden hebben gemaakt.

Tot de volgende keer,
Liefs van
Sjakkie

11 opmerkingen:

  1. Geweldig kaartje Sjakkie........leuk gedaan met dat paperpiecing!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig mooi kaartje Sjakkie. Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sjakkie wat een prachtige kaart super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He!! Sjakkie...hij is klaar en leuk geworden...moet wel even goed kijken hoe het in elkaar zit...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is deze leuk geworden! Wat een geweldige stempel (maar dat komt misschien ook omdat ik helemaal weg ben van alle kattenstempels) en die gepaperpiecte bank is ook helemaal super!

    groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg leuk! het geheel is ook mooi bij elkaar zo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een bjoetieeeeeeee meis en wat een leuk kleuren je hebt er weer wat moois van gemaakt

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is errug leuk geworden! Mooi papier is het ook! Is dat een stempel die je op de achtergrond hebt gebruikt van die postcard?
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig ik ben al tijden op zoek naar zo'n postcardstamp maar het lukt me steeds niet om het te vinden! Het is een top kaart geworden.
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterende kaart sjakkie
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kei schattig kaartje Sjakkie!
    Zo lief en zo mooi van kleur ook!
    Fijne week,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen