Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zaterdag 30 juli 2011

Venster kaart







vandaag heb ik een kaart gemaakt met een doorkijk raampje.
Ik heb gewoon een vierkante kaart gepakt. en daar heb ik met de nestabilitie uitgesneden. ook het afdrukje heb ik uitgesneden met dezelfde nestabilitie.
en zo creeer je een soort venster.
het stempeltje is van Motivet die in de webshop erg leuk geprijsd is.
ik heb hem ingekleurd met de copics.
de bloemen die ik gebruikt heb is van Magnolia de flower & leaf. en de doily flowers.de steentjes in de bloemen zijn dew drops
Het vlindertje is van cheery lynn designs

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend!

groetjes Martine

2 opmerkingen:

  1. Een vrolijke kaart, ja Motivet is erg schatig.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk kaartje Martine, prachtige bloemen!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen