Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

maandag 15 augustus 2011

Blogcandy 2; Nieuwe merken bij Krea 'Teja'

Dit bericht blijft boven aan staan, Hieronder staan de nieuwere berichten.
Tweede Blogcandy
Eindelijk begint de zomer een beetje op zomer te lijken .... We naderen ook de 200 volgers ....
Hoogste tijd dus voor onze tweede BlogCandy.
Wij zijn erg blij dat we de exclusieve rechten voor een nieuw merk stempels "Crafty Sentiments Designs" hebben gekregen. Het is een Engelse fabrikant die nog niet zo lang geleden met het ontwerpen en produceren van stempels is begonnen en de eerste series zijn veel belovend. Wij hebben al een kijkje gekregen van wat er nog gaat komen en we zijn er zeker van, dat u dit nieuwe merk zult waarderen. De stempels die wij binnenkort geleverd zullen krijgen zijn allemaal reeds te reserveren in onze webshop. Neem dus snel even een kijkje van wat er allemaal gaat komen.
Verder gaan we "Whimsy Stamps" aan ons assortiment toevoegen. Nu klinkt dit je misschien niet zo bekend in de oren, maar de stempels van Chrissy Armstrong en Kenny K wellicht wel. Van dit merk zijn er ook geweldige tekststempels en snijmallen. Sommigen van die snijmallen zijn zo gemaakt dat ze exact passen bij bepaalde tekststempels. Er wordt zelfs een hulpmiddel meegeleverd waardoor je de tekststempels precies goed kunt positioneren. De stempels en snijmallen zijn te reserveren in onze webshop. Wij hopen deze allemaal voor de beurs in 's Hertogenbosch (11 t/m 13 augustus)  geleverd te krijgen.  
Op 31 juli is onze nieuwsbrief verzonden waarin we hebben gevraagd wat jullie tot nu toe van dit blog vinden.  Deze vraag willen we hier ook voorleggen. Wat missen jullie, wat willen jullie anders. Alle op- en aanmerkingen zijn welkom en geven ons de gelegenheid om dingen te veranderen.
Natuurlijk geven we niet dezelfde prijs als in de nieuwsbrief, maar hier geven we één stempel van Crafty Sentiments Designs en één stempel van Whimsy Stamps weg.

Wat moet je doen :
- Wordt volger van dit blog. (als je dat nog niet bent)
- Laat je op- en aanmerkingen op dit blog als reactie achter bij dit bericht.
(Wil je het niet in een reactie achterlaten, dan kun je ons ook een mail sturen)

Op 16 augustus sluiten we deze blogcandy en gaan we de prijzen verloten onder diegene die echt met bruikbare tips zijn gekomen. De op- en aanmerkingen gaan we natuurlijk zo veel mogelijk, en zo spoedig mogelijk, verwerken op de blog.

20 opmerkingen:

  1. Hallo dames!
    Nu vragen jullie om bruikbare op-/aanmerkingen te geven...ik heb er maar een: Mag het iets vaker iets anders als een kaartje zijn? Ik weet dat dit een snelle methode is om veel te laten zien en dat er heel veel dames kaartjes maken, maar...er zijn er ook die net even wat anders willen...Verder geniet ik alleen maar van het moois dat door jullie allen gepost wordt!
    Goetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal geweldig! Whimsy Stamps heeft heel leuke stempels echt super!! En dat nieuwe merk lijken me ook al zo'n schatjes :) Veel succes dames, ben benieuwd welke tips jullie voor ons hebben ;)

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Dames,

    Op of aanmerkingen: Nou nee, jullie laten van alles zien: stempelen, 3d kaarten enz. Volgens mijn is er voor iedere creativeling genoeg te zien. Jullie team is dan ook erg divers. Succes verder!
    Groeten Chantal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het DT verraast ons aan de lopende band met de meest mooie creaties en ideetjes en alles is zo gevarieerd, wat zou daar nou aan moeten veranderen? Wat mij betreft is het helemaal prima zo dus vooral zo doorgaan.
    Enig dat er nieuwe stempels bij komen en dan ook nog wel van die super gave, de keuze wordt steeds groter en helaas ook moeilijker want ooooooh wat zijn de wishlists lang!!!

    Lieve groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige serie van stempels krijgen jullie er weer bij. Vind Kenny K. helemaal geweldig.
    Ik vind jullie blog geweldig, met al die mooie creaties. Maar is het misschien mogelijk om soms patroontjes erop te zetten, zodat we die dan kunnen opslaan of uitprinten. Er is zoveel in de hobbywereld, dat je niet alles kan kopen en soms is het wel makkelijk dat je het dan kan opslaan of uitprinten. Of Tutorials, die sla ik vaak ook op van blogs. Kan ik altijd nog even terug kijken. Dan hoe je niet helemaal terug te bladeren of dat je het vergeten bent op welk blog het nou stond of bij welk blog. Verder zou ik niks weten. Het ziet er goed en erg mooi uit. Veel crea plezier verder.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat super dat jullie deze stempels aangekocht hebben, vind ze echt super!!!!
    Ik vind het een heerlijk blog om te lezen / bekijken en heb eigenlijk geen op een aanmerkingen.

    Ga zo door!

    Groetjes renske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super! Ben benieuwd wat er allemaal komt!
    Vind het hartstikke leuk om jullie blog (wat ik al een tijd doe) te volgen! En wie weet tot op 1 van de beursen!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. vind het heel erg leuk om jullie blog te volgen
    en verder ben ik het met crea astrid eens
    misschien
    zo af en toe een patroontje of tutorial
    maar verder ik vind het geweldig wat er allemaal op komt
    ga zo door zou ik zeggen

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi, ik ben het met de andere dames eens dat jullieeen gewelddig blog hebben met prachtige voorbeeldkaarten. k zou het ook heel erg leuk vinden als we idd wat patronen zouden kunnen downloaden. Misschien kunnen jullie ook een video erop zetten met hoe je bepaalde technieken kunt toepassen of hoe je een bepaald modelkaart moet maken.
    Ga zo door.

    Groetjes Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo allemaal, Jullie blog is echt een blog om vaak even langs te hoppen en naar al het moois wat er te zien is. Mijn complimenten aan het DT.
    Als er nog iets veranderd moet worden zou ik zeggen probeer zo af en toe de sketch van de kaart erbij te zetten met de maten. Op die manier kunnen wij proberen het moois wat ons wordt voorgeschoteld ook te maken. Ik hoop dat jullie er met deze tip iets kunnen.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo allemaal, de blog ziet er goed uit. Er staan altijd hele leuke dingen op en is ook duidelijk en goed ingedeeld. Wat voor verbetering vatbaar is om van de mooie creaties een patroon of tutorial te plaatsen, want het is zo leuk om dat dan ook te kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi,
    Ik vind jullie blog echt heel leuk.Kijk altijd wel even.En ben al volger van het eerste uur.Ik weet dat er al veel challenge blog zijn.Maar ik vind dat er toch nog te weining Nederlandse challenge blogs zijn.Nu leek het mij heel erg leuk,en ik weet dat het eingelijk te druk voor jullie is.Maar om 1 keer in de maand een challenge te doen? Kijk er nu al naar uit.En jullie blog is verder prima,niks geen op of aanmerkingen.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve allemaal,

    Alleen maar complimentjes voor jullie blog, alles klopt eraan. Mooie projectjes, leuke lay-out.

    Gewoon zo doorgaan.

    Liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Hoi , ik vind dit blog superrrr , maar mischien toch iets van een patroontje of toch iets anders dan kaartjes dus een doosje , tasje oid.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hallo,

    jullie hebben geweldige blog, niet teveel tierelantijntjes eromheen, mooi overzichtelijk.
    misschien wat minder tekst....maar die linkjes er tussendoor vind ik hartstikke goed.
    mag graag kijken in jullie webshop en verlanglijstjes maken. (:
    en inderdaad mag vast af en toe wat leuke patroonjes/ uitleg "how it is made" die je zo kunt printen.(strik.bloem.)of handige weetjes/tips....hoe gebruik je bepaalde materialen.
    gewoon verder zo doorgaan en met je leuke team.
    heel veel succes!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Via Sjakkie haar blog bij jullie terecht gekomen en gelijk volger geworden. Jullie zitten nu boven de 200!! Het blog eens terug gekeken en er zitten hele leuke creaties bij en supes stempels. Je kan die stempels ook eens in een hoek van een leuke lay-out verwerken. Dat mis ik echt bij jullie op het blog. Misschien meer mensen die er zo over denken. ( hoop ik )
    Ik denk dat het gewoon de tijd voor kaartjes is. Ga zelf ook weer wat lay-outs plaatsen.
    Voor de rest wel duidelijk en niet te lang van stof worden zoals het bericht hier boven. Kort en krachtig houden.
    Ik kom vaker een kijkje nemen en succes verder met een leuk blog.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo dames,

    ik geniet van jullie blog. Een tip vind ik moeilijk, maar misschien is dit er één:
    Meld dat de creaties van het DT ook op hun eigen blog te zien is en dat het dan toch leuk is om op beide berichtjes te reageren. Dan komen er op hun eigen blogs ook reacties....

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi,

    Volger was ik natuurlijk allang.
    M'n tip is om de link naar de webshop duidelijker te vermelden. Verder net zoals m'n voorgangers tutotrials en lay-outs doen het altijd goed.
    Succes verder en ik kom zeker even bij jullie aan bij de KnotsgekkeKaartendagn in Denbosch.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel leuk weer een candy ik doe graag mee, volger ben ik al een poosje lijkt me heel leuk hoor alle nieuwe dingen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe graag mee met deze superleuke candy! Echte opmerkingen heb ik niet hoor. De criteria om een blog interessant te vinden zijn voor mij: regelmatige posts, gevarieerde creaties en uitleg over de werkwijze. En dat vind ik hier allemaal terug hoor! Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen