Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

maandag 15 augustus 2011

WHIMSY STAMPS werkbeschrijving




Ik was vorige week gezellig op de Knotsgekke kaarten dagen. en toen zag ik deze geweldige stempelset van whimsy stamps met de bijbehorende stansen. toen ik thuis kwam wou ik ze natuurlijk gelijk proberen.. het viel me op dat ik nergens een beschijving vond... mhm... Ik wat gepuzzeld. en ik zeg tegen henk (mijn man) snap jij hoe het werkt... nog geen 30 seconde later zegt ie. ja hoor. heel makkelijk...
Ik dacht: laat ik dat maar even met jullie delen.

als je de set koopt. koop je los de stempelset. en de stansen set.
de stansen set bestaat uit 2 delen. een stans. en een transparant glaasje.


als eerst stempel je de stempel op (design) papier


daarna leg je het transparante glaasje PRECIES op je stemple (moeilijk te fotograferen)


daarna pak je een stift. en zet je 2 stippen in de rondje die naast de glaasje zitten

daarna leg je precies je stans in die stippen die je net gezet hebt.

daarna snij je hem door je stansmachine. en klaar!
het is dus inderdaad heel simpel. je moet alleen even weten hoe het werkt (LOL)

daarna ben ik heerlijk aan de gang gegaan met deze kaart.
het geweldig mooie papier is van authentique papier (ik zag dat anneke er ook al mee gewerkt heeft)
ik heb de easelcard gemaakt met de nestabilities labels one.
de bloemen en de blaadjes die ik gemaakt heb zijn van Magnolia
hier en daar is de afgewerkt met stickles en parelpennen.

Ik hoop dat jullie wat aan de werk beschrijving hebben gehad.

Groetjes Martine







17 opmerkingen:

  1. Zo leuk zeg.
    Ik ga vrijdag naar zwolle,dus ga daar eens even rondneuzen.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Martina, heel leuk is je kaartje :)
    En een leuke tutorial! Eens je het weet is het simpel he! hihi...
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje, leuk model en idd een supermooie stempelset met stans:)) Bedankt voor de uitleg.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaart en heel veel dank voor de uitleg, ze zijn wel onwijs leuk!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige easelkaart heb je gemaakt Martine. Leuk ook dat je de werkbeschrijving erbij hebt gedaan van de stempel met mal. Als je het nu zo ziet, dan lijkt het me niet moeilijk meer. Het setje ziet er erg leuk uit. Weet waarvoor ik weer ga sparen. Hihihi.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart en wat een goede uitleg dank je wel zijn leuke stanzen

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Martine , mooie kaart heb je gemaakt ! Dat meisje is zooooooooo lief ! En wat zijn die tekststempels leuk en met die stans erbij is het helemaal gaaf. Duidelijke tutorial. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend leuk gemaakt!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi, ja ik heb de ticket die set en heb er ook mee zitten k..... haha. Maar ik vind wel dat het lastig is om het goed uit te snijden, het scheelt toch altijd net even wat en ik heb er al heel wat weg moeten gooien omdat de stans dan net weer ernaast zat en ik werk toch echt wel precies hoor. Maar deze zijn ook leuk en ik vind die film klapborden ook zo leuk, die zijn ook net uit. Je kaart is echt prachtig geworden, hele leuke kleuren en dat stempeltje is top. Ik heb eindelijk mijn Magnolia boekje afgemaakt (die van de kop koffie weet je nog haha). Hij is wel leuk geworden, mag ook wel, jee wat een werk :) Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een mooi kaartje
    en duidelijke beschrijving van de stempels
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super mooie kaart heb je gemaakt met een hele duidelijke beschrijving.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super leuk kaartje Martine en bedankt voor de heldere uitleg van de stempeltjes.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig kaartje

    en leuk die stempel stans set en super dat je dit deelt met ons

    ik ga ook naar zwolle donderdag misschien is het dan daar ook te zien

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Martine je kaart is prachtig geworden en wat leuk dat stempelsetje. Het lijkt me wel handig.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi,

    Nicole verkooijen heeft een video gemaakt met stempels en stans van Whiff of Joy en werkt precies hetzelfde. Gewoon even kijken bij Nicole op You Tube.

    Groetjes marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart heb je weer gemakt Martine! Ik heb op de beurs in Zwolle de ticket set gekocht en ben benieuwd of ik ermee uit de voeten kan:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen