Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

maandag 29 augustus 2011

Pyramidekaart met tutorial


Vandaag kan ik hier ook eindelijk weer eens iets laten zien,
een pyramidekaart
en ik heb er voor jullie ook een beschrijving bij gemaakt.

Als je op de hierboven geplaatste afbeelding gaat staan en dan op je rechtermuisknop
klikt, kun je de afbeelding opslaan op je computer en vervolgens uitprinten.

Deze pyramidevorm past als je hem opvouwt nog precies in een vierkante
enveloppe en kan dus ook makkelijk per post worden verstuurd.

Je kunt de pyramide natuurlijk op je eigen manier decoreren, ik
laat hieronder zien wat ik zoal gebruikt heb om de mijne te maken;

Het (al wat oudere) designpapier wat ik heb gebruikt is van Bo Bunny.
De stempels die ik heb gebruikt zijn de Tilda met ballon en de
ballonnenachtergrond, allebei van magnolia. De afdrukjes zijn ingekleurd met distress inkt.

De ballonen achtergrond heb ik uitgestanst met de doohickey "dreamtag",
en op andere plaatsen op de pyramide heb ik ook nog andere doohickeys gebruikt;
 de Heart swirl, grass lace, rose leaf, peony petals, vintage label, de vlindertjes die bij de magnolia tree zitten en niet te vergeten de Tilda lace.
Zoals jullie zien, glimmen de ballonnen, doordat ik er Glossy Accents van Ranger op heb gedaan,
zo lijken zo ook wat boller.
Voor de versiering heb ik verder nog kanten rozetten, plakparels, knoopjes, lintjes en bloemetjes gebruikt.

Hieronder zie je nog een foto, zoals de pyramide eruitzien als ie nog niet in
elkaar is gezet.

Ik hoop dat jullie hier weer inspiratie van hebben gekregen en kom zeker
nog terug deze week, want mijn collega DT'ers hebben ook
weer hele leuke dingen voor jullie in petto deze week!

Als je nog meer foto's wilt zien van deze kaart, verwijs ik jullie graag door naar mijn blog.
Veel freubelplezier en tot de volgende keer maar weer!



11 opmerkingen:

  1. Ah wat mooi heb je die van jou gemaakt! Dank je wel voor het patroon, wil ik ook wel eens uitproberen! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jeanet , hij is echt ontzettend leuk ! Je hebt hem mooi versierd. Ik ga denk ik eens een kerst-uitvoering proberen.... Bedankt voor de uitleg en het patroon. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt prachtig geworden.
    Op wat voor papier stempel jij als je inkleurd met distress ink?
    groeten Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat is dat een mooie
    bedankt voor het patroon
    ga het ook proberen

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Jeanet wat een super mooie creatie, hele leuke vorm en prachtige details!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je snelle reactie, maar
    hier was ik nog even weer met een vraag Is het aquarelpapier glad of heeft het struktuur
    Ik heb nu aquarelpapier gekocht bij de plaatselijke schilderbenodighedenwinkel , en heb geen idee wat voor merk dat is, maar het is vrij grof van struktuur, en ik meen me te herinneren dat er op de beurs in Zwolle blokken te koop waren met glad aquarelpapier, maar die vond ik te créme van kleur.
    Waar koop je Canson 300 grams aquarellpapier?
    Groeten Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend mooi Jeanet! Ik zet deze zeker op mijn to do list, want ik vind het een erg leuk ontwerpje!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat mooi! super leuk gemaakt.
    die ballonnen zijn erg leuk gedaan.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jeanet,

    wat een leuk idee! Ook voor beginners ziet het er niet al te ingewikkeld uit!
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jeanet, wat een geweldig doosje heb je gemaakt, deze ga ik zeker onthouden en zelf ook een poging wagen.
    Je hebt hem dan ook zo leuk versierd....

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige pyramide heb je gemaakt Jeanet. Bedankt voor de tutorial. Superrrrr.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen