Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

donderdag 25 augustus 2011

tasje gepimpt



Zoals jullie nu wel een beetje van me gewend zijn. ben ik erg van de "kadootjes"
ook dit soort Tasjesvind ik geweldig leuk om te pimpen. je kan er altijd wat in kwijt. ideaal!

het papier wat ik gebruikt is het lieve papier van Magnolia
het stempeltje is natuurlijk ook van magnolia
de stansen van de bloemen. zijn allemaal verschillende stansen van magnolia. de: vintage flower and leaf, vintage daisies. wild strawberry and leaf. en de magnolia tree.
de swirls en de vlinders zijn stansen van cheerly lynn designs.
het frame waar tilda in staat is de dutch scalop van cheerly lynn design.

Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden

8 opmerkingen:

  1. een heel lief tasje
    leuk kado hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer een geweldig leuk tasje heb je gemaakt! Die vierkante doily is ook om te kwijlen:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk tasje. mooie kleuren heb je ervoor gebruikt. Zoals Mieke al zei, de Doily is super.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martine , wat heb je toch weer een mooi tasje gepimpt !! Mooi papier gebruikt en Tilda is super ingekleurd. En ook ik vind de doily gaaf....Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Martine, wat een geweldig tasje, helemaal mijn kleuren.
    En die stempel blijft leuk.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vindt je tasje prachtig gemaakt.

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super tasje martine en dan die geweldige kleuren toppie.
    liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen