Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

maandag 2 januari 2012

2012...

Goedemorgen allemaal,


Ik wil beginnen met iedereen een fantastisch 2012 te wensen! En dat natuurlijk in goede gezondheid...want dat dat niet vanzelf sprekend is heb ik de laatste weken helaas weer ervaren. Ik ben blij dat ik jullie in het begin van dit nieuwe jaar weer een kaart kan laten zien en hopelijk een beetje kan inspireren!


Het is een shaker kaart geworden met een achtergrond stempel van Magnolia, Winter Night. Deze is super leuk om te gebruiken, ook zonder Tilda of Edwin:-) De bomen zijn ook van Magnolia en komen uit een oudere serie. Ik heb gestempeld met Memento inkt, tuxedo black, op DCP papier en ingekleurd met copic markers!

Het design papier komt uit een paperpad van Maja Design, Vintage Winter. Het frame van de schudkaart heb ik gemaakt met een nestabilitie Eyelet Squares. Het raampje is gemaakt met een stukje mica, maar hiervoor zijn de gelatine blaadjes, uit de supermarkt, momenteel ook helemaal HOT!
Het schudmateriaal komt bij mij uit de 'oude doos', maar daar kun je je eigen fantasie helemaal op los laten gaan lijkt me:-) Rijst, glitter, fijne sneeuw enz enz...zolang het maar rammelt...whaha!


Voor de vlaggenlijn heb ik een Doohickey gebruikt van Magnolia, Flag & Cloud en de cijfers bewerkt met Glossy Accents.

Verder nog wat grote ijskristallen, een brad, steriel gaasje, hotfix steentjes,
Stickles Star Dust
en Liquid Appliqué op de kerstbomen.

Vergeet niet dat je nog mee kunt doen met de challenge op het Krea Teja Team blog tot 14 januari en dat je daar een leuke prijs mee kunt winnen! De challenge deze keer is bedacht door Sjakkie en luidt: Gebruik de sketch voor een leuke winterse kaart, dus géén kerstkaart!

Voor de liefhebbers van Dies staan er hele mooie mallen van het merk
Memory Box
in de shop. Dit merk heeft de meest waanzinnig mooie stans mallen...ik zou zeggen ga snel een kijkje nemen!

Voor nu een hele fijne maandag en tot de volgende keer! En onthoud hé... Thea en Jan geven twee keer per maand een leuke stempel weg onder de gegeven reactie's!

27 opmerkingen:

  1. Leuk die achtergrondstempel! Zo'n schudkaart vind ik altijd erg leuk, maar heb er zelf zo nog geen gemaakt. Ik vind je kaart echt super!
    Ik wens jou vooral meer geluk met je gezondheid in het nieuwe jaar XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk deze kaart. Super dat je hem niet inde standaard kleuren hebt gemaakt. Geeft meteen een ander effect. En een shaker blijft leuk!

    Ook wil ik je wensen dat het dit jaar beter gast met je gezondheid!

    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een onwijs leuke winterkaart is dit, en idd ook zonder tilda of edwin een plaatje hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan zeg! ook zonder een afdrukje(poppetje) kan een kaart een geweldige uitstraling hebben. Leuke details heb je gebruikt...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Mieke, wat een geweldig mooie kaart! Super leuk om te zien hoe je deze magnoliastempels hebt gebruikt en ook zonder Tilda/Edwin er een kunstwerkje van hebt weten te maken. Leuke details en alles perfect afgewerkt, mijn complimenten hoor! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mieke , toevallig heb ik ook een schudkaart gemaakt.... komt vandaag op mijn blog. Deze van jou vind ik supers !! Wat een heerlijk winters tafereeltje. Daar kunnen wij alleen maar van dromen. Ik hoop dat 2012 voor jou een goed jaar mag worden ; vooral wat betreft jouw gezondheid. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook een fijn en creatief 2012 gewenst.
    Wat een leuke kaart is het geworden, superleuke kleuren combi.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Welcome back Mieke met deze schitterende kaart!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow echt een plaatje! Schitterend met die blauwe kerstbomen! Super mooi!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Mieke, hopelijk gaat het weer wat beter met je! Dat 2012 maar beter begint dan 2011 geeindigd is! Je kaart is echt 'amazing'. Je hebt gelijk, deze stempel heeft geen Tilda of Edwin nodig! Die bomen vind ik super! En ja, van vlaggetjes ben ik helemaal gek!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O wauw zeg deze kaart in winterblauw

    en de kerst bomen er bij en hoeft zeker geen tilda of edwin bij heel erg mooi

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een geweldig gaaf kaartje Mieke, heerlijk winters, super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart zeg, ik moet dat toch ook eens proberen met gelatine, vind het effect errug leuk! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende schudkaart!! 't Is net een schilderijtje...

    Lieve groet,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een super mooie kaart Mieke!! Ik vind schudkaarten ook zo leuk en je hebt er hele leuke bolletjes inzitten. De achtergrond stempel vind ik ook super en verder heb je er prachtige details op gedaan, een geweldig geheel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een geweldig mooi kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn om weer wat van je te zien verschijnen Mieke.
    Mooi gemaakt ook dit kaartje.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig mooie schudkaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Ben ook weg van shakers. Geeft zo'n leuk effect. Mooi van kleur ook je kaart.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Mieke, fijn omje hier ook weer terug te zien en hoe, wat een prachtige kaart. Je weet altijd weer mooie details op je kaart te verwerken. Superssss
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie landschapskaart Mieke, echt een plaatje! Ik moest echt wel twee keer ernaar kijken om al het moois in me op te nemen. Groetjes, jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mieke wat een mooie schudkaart, leuk met deze kleuren en details.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi gebruik van de achtergrondstempel...geweldige details!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ooh wat is dit geweldig!! Met die mooie achtergrond een schudkaartje maken, is een super leuk idee!! Ga ik ook eens proberen :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk zo'n schudkaart
    is erg lang gelden dat ik die nog een gemaakt heb. toch weer eens gaan proberen

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen