Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

woensdag 6 februari 2013

Hetzelfde, maar toch anders ...



Hoi allemaal, 
 


 vandaag is het weer tijd voor onze duo dag van mij (Anneke) en Raffa.
Deze keer hebben we allebei gebruik gemaakt van dezelfde stempel
en hetzelfde papier en dit is wat we ervan hebben gemaakt :-)

We hebben gebruik gemaakt van deze leuke magnolia 'Verliefde Tilda'
en gebruik ook het prachtige papier van Pion Design 'Fairytale of Spring: Violet'

Dit is wat ik (Anneke) ermee gemaakt heb!
Een kaartje voor iemand die 50 jaar is geworden...


Als basis heb ik Kraft Cardstock gebruikt.
Ook  heb ik dit gebruikt voor de harten rand en swirl, 
ook weer een mooie bloem gemaakt met mijn magnolia Doohickey's!
Voor de rest nog een houten hartje, roosjes, chandeliers, vlindertje ... 

Het afdrukje heb ik weer ingekleurd met mijn copics, 
en ook weer wat sticksels gebruikt!


Dit zijn alle materialen die ik heb gebruikt voor op mijn kaart!
  Klik op het plaatje en je gaat rechtstreeks naar de webwinkel. 






En dit is wat Raffa ervan gemaakt heeft! 
Het is een hanger met een notitieboekje ...


 Zij heeft gebruik gemaakt van één van de 'go kreate mallen',
de blaadjes zijn gemaakt van een magnolia doohickey.
De prachtige vlinders zijn een stans van Cheery Linn.


 De letters zijn van Tim Holtz
en de cirkel onder de letters is van Marianne Design

 Verder heeft ze nog roosjes, kant, pearls, lint, wondgaasje gebruikt.




Dit zijn alle materialen die ze heeft gebruikt 




Wij wensen jullie nog een hele fijne dag!
Groetjes Anneke & Raffa



6 opmerkingen:

  1. ze zijn beiden heel erg mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 prachtige kaarten dames, heel mooi om te zien hoe iedereen op zijn eigen manier werkt, leuk!
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Dames heel mooi gemaakt met dezelfde materialen en toch zo verschillend.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee heel verschillende kaartjes, beiden heel erg leuk!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er weer supers uit !! Van allebei ....

    BeantwoordenVerwijderen