Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

donderdag 7 februari 2013

Just for You

Hallo Allemaal,

Vandaag ben ik voor de 1e keer guest bij Thea en Jan,bedankt dat ik mee mag doen.
Jullie komen mij 4 keer tegen in Februari en Maart
en dan? Ja daar zit je dan..ik mocht maken wat ik wilde..ja ik wil wel zo veel maar moest een keuze maken.
ik heb gekozen voor een kaartje  waar je iets meer mee kunt .vakjes labels,
het is een kaart van normaal formaat,13,5cm x 27cm, gerild op 9.5 cm, en op 23 cm(gezien van links)...Daar waar de strikje door heen gaan zijn gaatje gemaakt.
Dan kunnen jullie dit modelletje maken.
Verder gewoon aan kleden met Design papier.
In dit kaartje heb ik craft papier gebruikt, het design papier is van Authenthique.
het stempeltje is uiteraard van magnolia,"tilda met hartjesplekjes" Haar heb ik in gekleurd met distres inkt,
Het ovaal is een nestabilities en dat roze ovaaltje is een nestabillties maar dan de oval classic large.
Het bloementje is een magnolia doo hickey,het takje is ook een magnolia doo hickeys


in de kaart zitten 2 labels.Op een is ook een bloementje en takje van magnolia
het ovale label is gemaakt met een spellbinder en het ander is uit de hand geknipt
 


Hierbij gewoon even een close up van het ovale label welk in de kaart zit.
Bedankt voor het kijken
en graag tot de volgende bijdrage



13 opmerkingen:

  1. Erg mooie kaart erg mooi met de labels.
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje met die labels.
    Liefs paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje, super leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart mooi met de labels.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart en wat is dat labeltje schattig.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart en een leuk model.
    Erg mooi gemaakt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi en leuk als je er zoveel in en op kwijt kunt.Ik hou er wel van.

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk model kaartje, hij is helemaal super geworden.

    Groetjes marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kaart, en een enig modelletje. Benieuwd naar je volgende kaart ...... :)

    BeantwoordenVerwijderen