Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 5 februari 2013

I love you...

Hoi allemaal,

Op facebook groep van Krea TeJa is de maand-opdracht maak een Valentijnskaartje, maar niet met roze en rood. Dit kaartje had ik al klaar en past precies bij de opdracht. Neem eens een kijkje op onze facebook groep, want er zijn heel veel dingen te zien en te doen. Ook kun je nog meedoen aan de Valentijns challenge van dit blog, deze loopt nog tot volgende week dinsdag. 


 Het papier wat ik heb gebruikt is van Fabscrap. Het stempeltje van Magnolia heb ik dit keer met Faber Castell potloden ingekleurd. Voor de kaart heb ik de nieuwe mallen van Go Kreate gebruikt. Verder heb ik gebruik gemaakt van 2 Magnolia DooHickey's (hart en takjes).


Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer leuk vinden. Tot de volgende keer.

Groetjes van 
SJAKKIE

Dit zijn de artikelen uit de webwinkel die ik heb gebruikt (als je op het fotootje klikt kom je uit bij het artikel):
    



12 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart prachtig , Sjak !! Zo mooi in die kleur .... Christa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super uit heel leuk
    Een fijne dag
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super geweldig kaartje, mooie kleur heb je gebruikt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, deze is supermooi, prachtige kleuren en o zoooo mooi ingekleurd.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een gave valentijnskaart! En ik mag wel oppassen. Als ik je kleurwerk zie dan ga ik ook maar met de potloden verder.... Wow!
    groetjes marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n mooie kleuren! Veel beter dan de traditionele kleuren :-) Schitterende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Sjakkie wat is je kaartje super, echt een beauty vind ik het. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Sjakkie.mooie kleuren.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen