Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zaterdag 16 februari 2013

Tilda met gieter


Een hele goede morgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met een Magnolia Stempel uit de nieuwste collectie en ze heet: Tilda met gieter.
De basis is gemaakt met een Go Kreate mal.
Daarvoor heb ik gebruikt blauw en roze cardstock en het DP is eveneens van Magnolia uit de nieuwste serie.
Over het DP heb ik een strookje roze cardstock met een restje wit met roze balletjes geplakt. Hierop een lintje en eronder een strookje kant.


Het afdrukje is ingekleurd met distressmarkers en pads. 
Op het hoofddoekje zit wat stickles. De stempels aan de zijkant zijn van Magnolia uit de nieuwste serie
Daarna gestanst en op een iets grotere ovaal gemat en gestikt op de naaimachine.
Dit geheel met foam op de scalloped ovaal geplakt. Langs de rand stipjes gezet met een perlenpen.
Alle randjes zijn trouwens bewerkt met distressinkt wallnut stain.



Onderaan een roze hart van cardstock met daarop een kleinere uit het DP.
De tekst gestempeld en met met witte embossingpoeder en de heattool gedaan op donkerblauw cardstock.
De vlinders zijn van cheery Lynn en ik stans er altijd twee die ik dan op elkaar plak. Voor het lijfje heb ik wat pareltjes gebruikt, dan steekt dat mooi af.


Bovenaan een hart gestanst uit DP en het hart nogmaal omgetrokken op blauw cardstock. Een kantje en lintje eraan met brad en kralen.
Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt:
       
    
      

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend.

Groetjes Marianne


4 opmerkingen: