Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 27 december 2011

Een winters kaartje

Vandaag wil ik jullie nog een winters kaartje laten zijn,
met dit schattige magnolia stempeltje.
Het wondgaas heb ik om een frame gekruld,
zoals DT lid Marianne dit hier zo duidelijk heeft omschreven
hoe je dit doet, dank je wel Marianne!

Tilda is ingekleurd met distress inkt refills.
Verder heb ik het designpapier van Magnolia gebruikt,
en ook weer een paar Magnolia doohickeys (leaf and swirl, peony petals).

Hierboven nog een close-up van de bloemen.
Hier is duidelijk te zien dat ik de doohickey van magnolia door een
stukje donker blauw gaas heb gestansd, en zo een bloem heb gemaakt.

Ik wens jullie allemaal nog een fijne avond en weer bedankt voor het langskomen!

Groetjes,

25 opmerkingen:

  1. Hoi Jeanet, wat een werkelijk schitterende kaart is dit zeg!!! Heel mooi stikwerk en ik vind je kleurwerk ook prachtig. Ik ben naarstig op zoek naar die wondgaasjes, maar Kruidvat e.d. hebben ze dus gewoon niet. Dat is allemaal veel te dincht geweven spul. Ik zal wel een keer naar de apotheek moeten denk ik.... Groetjes ,Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht van een kaart! Die bloemen zijn werkelijk prachtig!
    Inderdaad, zo'n dun wondgaas kan ik ook niet vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooie kaart....leuk zoals je het gaas hebt verwerkt...je bloementoef is ook heel mooi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super mooie kaart in hele mooie kleuren en leuk gedaan met de stiksels! Ook je bloemen vind ik super! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem super , Jeanet !! Fijne vakantie !! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh . . .wat een mooie kaart, prachtige kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje en hele mooie kleuren die je gebruikt hebt. Leuk idee met dat wondgaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje en superleuk idee om met blauw gaas te werken op eze manier! Jouw stikwerk is bijzonder Jaenet! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jeanet, hij is echt geweldig...moooooooie kleuren zeg...en mooi versierd....ik moet toch ook eens die naaimachine pakken...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowwww, wat een prachtige kaart. Mooie kleuren en erg prachtig ingekleurd.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jeanet!

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Ik vind hem er zo warm uitzien!! Wel winters hoor, maar door het rood denk ik, dat het toch warm overkomt! Leuk zo met dat wondgaas!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig dit kaartje heel erg mooi

    mooie heldere kleuren en tilda weer een gave stempel
    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart!! En wat een idee, het gaas met een stans te gebruiken. Goed idee!! De magnolia vind ik ook prachtig ingekleurd.

    Frea misschien heb je al gaas gevonden, maar bij de trekpleister, gaaskompressen van heltiq. Zitten 16 St.

    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart! En wat ontzettend leuk met dat wondgaas en dat blauwe gaas, super hoor!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel mooi kaartje weer Marianne, prachtige kleurencombinatie en super mooie details.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldige kaart! En ik vind het schitterend zoals dat rode randje langs het afdrukje verschijnt. Super gedaan. En heel mooi ingekleurd.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart. De stempel komt er ook prachtig uit.

    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart, mooie kleuren en details.
    groetjes paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jeanet, prachtig erg mooi papier en de details zijn prachtig. Die bloem door dat donker blauwe gaas geeft een geweldig mooi effect.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hai Jeanet, super kaartje weer! Leuke techniek dat omkrullen, wil het zeker ook eens gaan proberen! Dank je voor de inspiratie. Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen