Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

vrijdag 30 december 2011

Mijn laatste kaart van 2011

Mijn laatste kaart van 2011 is een verjaardagskaart die ik heb gemaakt voor Raffa (van onze KreaTeja team) Ze is vandaag jarig en als het goed is heeft ze het ontvangen.


Het prachtige dubbelzijdig papier vind ik zo mooi!  Het is van Fab Scraps- Heritage Floral en Heritage script.
All randjes heb ik met distress inkt vintage photo bewerkt en met de hand rondom genaaid.


Stempel is Gefeliciteerd Tilda, gekleurd met derwent potloden, wat Stickles voor de glitter accenten en met distress inkt antique linnen de randjes bewerkt om het een wat 'ouder' uiterlijk te geven.
Ook hier heb ik met de hand rondom genaaid. Achter de afbeelding heb ik nog wat verbandgaas gedaan.

Tekst stempel is van LOTV. De bloemen heb ik met  EK retro flower (groot, medium en small) uitgeponst uit een vel Heritage Script 2 en er roosjes op geplakt. Ook daarop wat glitters.


Verder afgewerkt met een bedel, kantje en plakpareltjes.

Ik wens iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling 
en een een heel gelukkig, gezond en creatief 2012 toe.

Tot volgend jaar

Liefs Marlies




18 opmerkingen:

  1. Inderdaad erg mooi papier, leuk gecombineerde afwerking! En wat een lieve stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem net op je eigen blog ook al bewonderd, en ik vind hem prachtig, mooi papier ook,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een schattig en mooi kaartje, mooie kleuren!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat papier is idd heel mooi, net als de hele kaart trouwens....proficiat voor Raffa!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. had hem al gezien op je eigen blog
    het is een prachtig kaartje

    het hele team een fijne jaarwisseling en een gezond 2012

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtiggggggg.....hier is ze vast blij mee.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marlies,

    deze is geweldig!! dar zal Raffa vast en zeker wel blij mee zijn!
    Ik moet toch nu echt gaan zoeken naar dat verbandgaas.....Volgens mij heb ik nog wat in een badkamerkastje.

    Fijne jaarwisseling!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marlies, wat schitterend zeg. GEweldige kleuren, echt héél mooi! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje voor raffa

    zeker heel mooi papier en toepasselijke tilda

    raffa gefeliciteerd met je verjaardag

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart, mooie kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gemaakt Marlies, en Raffa nog gefeliciteerd.
    Verder wens ik alle leden van het DT een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2012 met vele leuke challenges.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart en mooi gekleurd ook.

    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marlies , Raffa boft maar.... Wat een geweldig mooie kaart. Prachtige kleuren en papier. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart met erg mooi papier. Deze stempel is altijd weer leuk als verjaardagskaart.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief en schattig kaartje Marlies. Mooi papier ook en mooie details.

    Fijne jaarwisseling.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een geweldige kaart Marlies! Schitterend papier en alles is zo mooi afgewerkt! Mijn complimenten. Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lief kaartje Marlies. mooi papier en details.
    fijne jaarwisseling paula.

    BeantwoordenVerwijderen