Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

vrijdag 2 december 2011

Noël!

Hallo allemaal,

Dit maal een gewoon kerst kaartje van mijn hand, want de laatste kerstkaartjes zijn in de maak en moeten volgende week op de post.


Van Thea en Jan hebben weer een prachtig pakket gehad, waar ook dit mooie design-papier van TPC Studio in zat. Ik heb dit keer niet te veel frutsels gebruikt, omdat het papier helemaal vol met mooie glitters zit en je hier anders niets van ziet. (Helaas is dit op de foto niet echt goed te zien, maar in werkelijkheid glittert deze kaart je tegemoed) Ook het tekststempeltje (Noël van Stampavie; nu in de koopjesshop), gemaakt met zilveren inkt, is niet te zien op de foto, maar is er wel hoor. Behalve het mooie papier heb ik ook gebruik gemaakt van een mal van Nellie Snellen, waardoor ik een lintje heb geregen. De grote bloem, die ook glittert, is van Magnolia. Net als het afdrukje.

Dit was het weer voor deze keer, jammer dat het kaartje niet geheel tot zijn recht komt op de foto, maar ik wilde hem toch graag aan jullie laten zien, want het papier is echt super mooi.

Ik wens iedereen een fijn Sinterklaas weekend toe.
Groetjes van 
SJAKKIE


16 opmerkingen:

  1. Wat een supergaaf kaartje,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. supermooie kaart en heel mooi alles in dezelfde tint.

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi lief kaartje, prachtig.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een droppie ..... heel mooi zo in een kleur enne de glitters denken we er wel bij ... ;)
    drama he mooie foto maken voor de glitters , ken het probleem ...
    liefs raffa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had je kaart gisteren al gespot:-) Ik vind je kaart erg mooi Sjakkie... Foto's en glitters en glans...dat gaat helaas vaak niet samen:-(
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Sjakkie,

    wat een lieve kaart! Mooi met dat lintje erdoor! Ik zie ook niet echt glitters, maar het zal in het echt toch wel veel mooier zijn dan opd e foto. Is meestal zo!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Sjakkie,
    Als ik je MOOIE kerstkaart vergroot.....zie ik de glitters.....ALL OVER.
    Nog een fijne dag en alvast een heel fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sjakkie , prachtig kaartje met dat mooie papier. Wat heb je dat leuk gedaan met dat lint. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sjakkie....net zoals wilma al zei....als je de foto vergroot kan je de glitters al wat beter zien, komt nog steeds niet goed tot zijn recht, want dit is echt prachtig papier...ik ga van het weekend daar ook een kaartje van maken en kijken of ik het beter op de foto krijg, zal wel niet,hihihi...maar je kaartje is mooi geworden en zo snel gedaan...zeker woensdag he!!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben ook weg van dit papier. En ik weet dus uit ervaring dat het echt mooi glittert.
    De kaart is schitterend geworden. Je afdrukje staat er heel mooi bij.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh hoe mooi! hoop dat ik ooit ook zo mooie kaarten kan maken.
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super mooie kaart en het papier is in het echt zo mooi, ik vind het bijna zonde om in te snijden LOL! Leuk gedaan met het lintje en een schattige Tilda erbij! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel subtiel aangepakt hoor, en erg mooi.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. het kaartje is super,en het papier is ook erg mooi .
    groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen