Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zaterdag 10 december 2011

kado doosje








hallo allemaal,

even wat anders dan een kerstkaart.. want ik ben natuurlijk VEEL te laat begonnen met het maken van kerstdagen.. maar we hebben (gelukkig) ook nog verjaardagen.. dus even wat anders...
Al is dit papier van Bo Bunny snowfall wel een kerstpapiertje.. maar hij leent zich prima voor dit verjaardag doosje.
Het stempeltje wat ik gebruikt heb is van Magnolia tilda whit hellebores ik vind dit zo'n lieve stempel.
ik heb hem gekleurd met de copics. en daarna de bloemetjes bewerkt met stickles zo krijg je een beetje bling bling effect. het blauwe glitter papier geeft helemaal dat extra bling.
de bloemen zijn gemaakt met de magnolia poinsettia( zo heb ik ook de sluiting gemaakt.) en de kleine bloemetjes zijn de Hellebores het hartje van de bloem zijn gemaakt met de stans: strawberry flowers and leaf (het kleinste bloemetje) en die heb ik gestanst met vilt.

aan de achterkant heb ik een shakerbox gemaakt. ook dit tekst stempeltje is van Magnolia.
hier heb ik ook weer dezelfde bloemen gebuikt. en de bruine achtergrond achter de bloemen is de stans: angel wing.
ook heb ik hier en daar (als achtergrond) blauw Tule gebruikt. geeft weer een speels effect.

tot slot heb ik nog een Label uitgestanst. en daar de mini versie van tilda with hellebores opgestempelt. zo heb je een mooi geheel.

ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden

groetjs Martine

20 opmerkingen:

  1. Wat een schattig doosje! Mooie kleuren en mooie afwerking. Het modelletje vind ik ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig tasje, super mooi. Heerlijk om even iets anders te maken!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig wat een mooi creatie!!

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jeetje martine dit ziet er wel weer heel erg leuk uit
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem helemaal super...en idd je kan van sommige kerstvellen makkelijk iets anders maken...goed gedaan. Ik blijf het ook leuk vinden wat je doet met de poisettia stans...de bloemen zo gekruld...supers...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super..supermooi en ja de verjaardagen blijven ook gewoon doorgaan.

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend doosje!! De ontvanger hiervan zal er wel reuze blij mee zijn!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Martine wat leuk gedaan. Mijn blik viel direkt op je shakersentiment. Wat een leuk idee.
    Verder een mooi model en schitterend papier.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. SCHITTEREND en dat papier...prachtig net als alle details!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou in 1 woord super mooi.
    Alles combineert ook gewoon pefect bij elkaar, het is echt een plaatje!

    Jammer dat ik niet zo iemand in mijn omgeving heb die dit soort prachtige dingen maakt voor m'n verjaardag. Die persoon mag zich gelukkig prijzen!

    Lots of butterfly kisses

    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel erg mooi deze gift doos die je hebt gemaakt

    prachtig papier gebruikt en mooie detai,s

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende creatie, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend gemaakt en ik ben helemaal weg van deze papierlijn:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem helemaal leuk geworden.
    Prachtig papier ook.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een super mooie doosje en het papier hoeft inderdaad niet alleen voor de kerst. Prachtige details en leuk met het shakerdoosje erop! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat knap gemaakt,super mooi doosje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een supermooie creatie. Erg apart met die achterkant en mooi papier.
    groetjes paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw mooi kado zeg!! Dit is ook weer zo'n voorbeeld dat de verpakking alleen al voldoende is als kadootje! Mooi gedaan!

    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh dit is echt een specialiteit van jou Martine, zo mooi in elkaar gezet, alles klopt gewoon, schitterend! Groetjes, jeanet

    BeantwoordenVerwijderen