Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 11 maart 2012

crealies boxmal






Ik hou er altijd wel van.. kleinig heidjes maken voor mensen.
dit keer heb ik een boxmal nr 1 gebruikt van crealies.

het papier wat ik voor dit doosje gebruikt heb is van fab scraps. het super schattige afdrukje is van magolia met koala. ik heb deze ingekleurd met copics.
verder heb ik het doosje helemaal versiert met de stansen crealies.
aan de achterkant van dit doosje heb ik de mini magnolia stempels gebruikt. ik heb daar achter een doily gemaakt met de creative border van crealies.
verder heb ik het geheel afgewerkt met verband gaas en die transparante balletjes zijn drew drops.
hier nog wat detail fotos



Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden

veel liefs
Martine

25 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige creatie, zoals altijd erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige doos weer! Blijft een mooi basis patroon... Fijn weekend! Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een superleuke creatie martine.
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een geweldige creatie, wat mooi zeg.
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O prachtig weer Martine wat ben je toch een ontzettende duizendpoot Complimenten meis !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat is een hele mooie

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Martine,

    ziet er heel mooi uit! De kleuren vind ik niet echt feestelijk, maar door de donkere kleuren ziet het er wel stijlvol uit.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi
    ziet er heel mooi uit!
    gr Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi! Dat wil iedereen toch wel als kadootje krijgen!
    Ik vind de kleuren ook erg mooi die je hebt gebruikt en het stempeltje is echt zo schattig!!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kadobox heb je gemaakt!! De stempeltjes zijn heel mooi ingekleurd. Het papier vind ik prachtig. Zo'n kadobox zou ik ook wel willen ontvagen!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WOW!
    Die Box ist ja genial geworden. Bin voll neidisch.
    VLG jessi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een mooie boxmal.
    ik vind je tierelantijntjes die je hebt gebruikt voor de versiering van dit doosje erg mooi.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk
    Het is net een grote toffee
    En mooie kleuren dat paars met groen

    Groetjes carol

    BeantwoordenVerwijderen
  14. dank jullie wel voor jullie lieve reacties

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige creatie, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je box is erg mooi Martine! En weer een heleboel details zijn er te zien.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, Martine, het is weer een plaatje. Heel mooi gemaakt en alles past weer zo mooi bij elkaar.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Martine,

    Dat ziet er leuk uit het is een mooi kado met leuke details er op verwerkt.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel knap emaakt opzich al een kado om te zien hoor heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig hoor dit doosje! Helemaal super gedecoreerd ook!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen