Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

donderdag 8 maart 2012

zeep doosje

Hallo allemaal , 
Ik mag vandaag weer lol ,
Ik heb vandaag voor jullie een doosje om te laten zien ...
In het doosje zitten rode zeeproosjes ........
Ik heb  omdat er zeep inzit heel toepasselijk de  stempels uit de nieuwe magnolia collectie ,  ik heb de 2 stempels gemasked en zo is het 1 prentje geworden .....
De basis van het doosje is wit bazzil cardstock    en het design papier is van pion.....

 
 Ik heb mijn plaatje gekleurd met de twinklingh20.........de tekst  is ook geknipt uit een vel pion papier ....
Als je het doosje open klapt komt er een klein doosje uit met de zeep roosjes ..... De ronde vormen heb ik allemaal uitgesneden met de nestabilities.... op de grote cirkels aan de buitenkant na die hebben een doorsnede van 13 cm .....Uit de deksel  heb ik ook met een nestabilitie een circel gestanst en daar een ruitje in gemaakt met een gelatine blaadje ... De deksel van het doosje kan open door het lintje lost te halen ....
 Ik heb  het doosje versierd met  mos .lintroosjes en wat parels hier en daar geplakt .....
doordat  er wat gaatjes zitten in de rand van de nestabilitie komt de heerlijke rozen geur er doorheen!! ruikt heerlijk!!
Ik weet nog niet wat voor bestemming dit doosje gaat  krijgen .... maar  komt vast een gelegenheid voor !!
 Tot snel weer  .
Liefs  Raffa

25 opmerkingen:

  1. Schitterend, wat is dit prachtig gemaakt een toppertje hoor, zo mooi afgewerkt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onwijs leuk gemaakt!! De stempel is zeker heel toepasselijk en erg leuk!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een superleuk doosje en mocht je toch geen bestemming hebben, ik wil mijn adres wel even mail hoor...
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuk, zeepjes in het doosje en dan dat stempeltje erop, super.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Raffa,
    nou...ik weet wel een bestemming hoor!Hihi. Wat een prachtig doosje!
    Het ziet er zo mooi uit dat ik de zeepjes bijna kan ruiken!
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi gemaakt weer Raffa.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zoooo...prachtig gemaakt.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bijzonder leuk zeepdoosje!! Wie wil dat nu niet als cadeautje ontvangen...

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik denk dat iemand hier heel blij mee gaat worden
    Waar hall je toch het leuke idee vandaan

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hij is heel erg leuk.
    en de digi past goed bij de zeepjes
    groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, Raffa, wat een kunststukje is dit! Prachtig gemaakt, ik doe het je niet na.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje, wat een werk, maar supermooi gemaakt en ook zo netjes afgewerkt. En wat zijn ze weer leuk, die nieuwe stempels van Magnolia.
    Supermooi!!!

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt mijn adres hé...haha! Heel erg mooi Raffa, mooie kleuren heb je weer gebruik!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldig gaaf doosje, super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een super mooie doosje heb je gemaakt! Heel leuk idee en een super schattige Tilda in haar badkuip!! heel leuk cadeautje!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super mooi doosje, prachtig gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig doosje!
    En een schattig stempeltje erbij!
    Heel erg leuk kadootje zo!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Raffa,

    Wat een leuke creatie heb je gemaakt.
    En ook met van die leuke details er op verwerkt.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi uitgebreid project heb je gemaakt! Geweldig hoor hoe je het gemaakt hebt!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtig raffa

    heel leuk kadootje voor iemand

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen