Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 25 maart 2012

Kinderwagen, de maxi versie!

Goedemorgen allemaal,


Vandaag ben ik aan de beurt om jullie van wat inspiratie te voorzien. En dat doe ik deze keer met een kinderwagen, mijn inspiratie heb ik gehaald uit een oudere Magnolia Ink, durf te dromen. Hierin vind je een leuke werk beschrijving van deze kinderwagen. Krea Teja verkoopt zowel de losse nummers als een abonnement op dit leuke tijdschrift, kijk maar eens HIER voor meer informatie.

Ik vond, toen ik de kinderwagen had gemaakt, deze wel aan de kleine kant...het rompertje en het mutsje pasten er niet in die ik had gekocht. En tja, dat was natuurlijk wel een vereiste...haha! Dus de stoute schoenen aangetrokken en het patroon op de gok zelf vergroot en dat is me wel aardig afgegaan.


De kinderwagen is gemaakt van Wit Cardstock en Maja Design papier. De stroken van de kop zijn bewerkt met een randpons van Martha Steward, maar dat kan natuurlijk ook erg goed met een Doohickey of een Creative border van Crealies. Ook is al het papier aangezet met Distress Ink. Met een grote brad aan elkaar vast gemaakt en uitelkaar geschoven als een soort waaier!


De wielen zijn gemaakt met een Nestabilities, de Cirkle en Scalloped Cirkle in dit geval. In het midden van de wielen zit een houten bloemetje die ik wit geverfd heb en in het midden een blauwe brad ter versiering en wat blauwe hotfix steentjes om het helemaal af te maken.


De duw stangen aan de zijkant zijn gemaakt uit chipboard met een stans van Sixxix uit de Tim Holtz serie en daarna wit geverfd. De duwstang is een stuk van een grote saté prikker en ook die is wit geverfd en om het wat op te leuken heb ik er wat licht blauw kant omheen geregen!
De letters en zijfers zijn gemaakt met een Sizzlits alphabet strip en op de letters zit een laagje glossy accents.


Verder erg veel hotfix steentjes, een kralen hanger, blauwe strik en nog een charm.

Ik heb voor de mensen die deze Magnolia Ink hebben wat extra foto's met maten die ik heb gebruikt om het patroon aan te passen.




Deze foto's heb ik wat kleiner geplaatst omdat het al een erg lang bericht is geworden, maar met een dubbele klik op de foto krijg je ze nog wel wat groter in beeld!

We zijn natuurlijk met zijn allen erg creatief hier in blogland, dus met een beetje fantasie en een goed oog kan iedereen zo een heel eind komen om zelf ook zo'n leuke kinderwagen te maken:-)

Tot slot zal ik nog even de originele grote van de wagen laten zien in vergelijking met deze vergrote kar!


De kleine wagen rechts is de grote zoals hij in de Magnolia Ink staat.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden, deze kinderwagen en ik zou zeggen...snel allemaal aan de slag!

Een hele fijne zondag allemaal!

32 opmerkingen:

  1. dit ziet er echt super uit Mieke! top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij ziet er fantastisch uit!
    Heel erg mooi gemaakt.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kinderwagen! Volgens mij ben je hier wel lang mee bezig geweest, maar het resultaat is er dan ook naar.
    Heel mooi!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo dan wat gaaaaaaaf zeg, echt super mooi geworden en een prachtig kraam kado!!!

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Mieke,

    Dat ziet er geweldig uit zeg.
    Dat eendje is super.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal geweldig leuk gedaan zeg, prachtig,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe fantastisch is dat!?! Echt PRACHTIG!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal mooi! Leuk dat je deze hebt aangepast aan je kadootje. Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf deze twee kinderwagentjes. En heel knap dat je zelf even een vergrote versie hebt gemaakt. Maar het is wel zo leuk dat je kadootje erin kan.
    Verder ziet hij er zo mooi afgewerkt en versierd uit. Een toppertje hoor.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is prachtig geworden en wat super dat je van die duidelijke foto's erbij hebt. en dan ook nog de maten van het nieuwe patroon! Heel erg bedankt, hij komt op het lijstje erbij om te maken!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel erg mooi en bedankt voor het patroon

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat supergaaf Mieke, het is je erg goed gelukt om hem grotr te maken. Top.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig mooi cadeautje, zo schattig!!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh my goodness!! Mieke ik kan bijna niet geloven dat dit handgemaakt is, wat een juweeltje!!

    Groetjes, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk idee voor een kraamkadootje
    En inderdaad ik zou de eerste verzie ook te klein hebben gevonden

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Mieke, ja de kleine versie is lief maar jouw versie is mooier. Hier kan je echt een kraamcadeau van maken. Bedankt dat je hem (voor ons) hebt aangepast ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow wat maak je me gelukkig! Ik was net opzoek naar iets speciaals voor een zwangere collega van mij en dit is helemaal top!!!
    Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattig kinderwagentje, heel mooi gemaakt.
    Bedankt voor de aanpassing.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kinderwagen is dit geworden, eat een leuk kado om te geven.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig hoor Mieke! Erg leuk die grote versie ook!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wowww mieke wat is dit mooi en heel erg leuk om te krijgen denk ik.
    We hebben je gemist zaterdag en hopen dat je er volgende keer bij kan zijn.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw wat mooi gemaakt Mieke!! Wat een hoop werk heb je hiermee gehad maar wel met een super mooie resultaat!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wow....wat heb je dit mooi gemaakt. wat een tijd en werk zit hierin.
    prachtig!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik heb naar je patroon een testje gemaakt en het is heel mooi geworden. Nu ga ik stilletjes aan voor de echte koets gaan. Als hij af is vinden jullie hem wel op mijn blog.
    Nogmaals bedankt voor dit superpatroon en de goede uitleg!

    BeantwoordenVerwijderen