Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zaterdag 10 maart 2012

Tilda vangt sterren


Goede morgen allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer iets laten zien.
Ik heb gekozen voor een tag met een nieuwe Magnolia stempel. Ze heet Tilda vangt sterren.

Op de tag heb ik eerst een stuk wit cardstock geplakt met Design papier uit de nieuwste serie van Magnolia.
De randjes zijn bewerkt met de distresser van Tim Holz en bewerkt met een distressstain eveneens van Tim Holz.  En toen nog gestikt op de naaimachine.
Hierop een vierkante doily en een vierkant van wit cardstock en DP van Magnolia. Op dit papier staan dezelfde toverstafjes als die Tilda in haar hand heeft.
Daarop een hartdoily


Het afdrukje is ingekleurd met distressinkt en daarna gestanst met de ovaal van SP en gemat op de scalopped  ovaal van SP. Op de randjes stipjes gezet met de pearlenpen.
Wondgaas onder het afdrukje en nog een kantje eronder.


Met de Doohickey van Magnolia So wrapped Lovely het hart gestanst en daar tekst op gestempeld.
Rondom weer met de distressstain bewerkt. Lint eraan en een roosje erop.
Op de kanten  strik heb ik een veiligheidsspeldje gedaan met een kraal en charm.


Onder het plaatje een tag van Magnolia. Wat zijn ze toch leuk die doohickeys van Magnolia.
Ook hier weer een strik op.


Ja, bij  mij moeten er altijd bloemetjes op. Onder de roosjes zit een roze veertje en de hartjes swirl van Magnolia.


Hier nog een close up van de onderkant. 

Veel materialen van Magnolia, maar ik vind ze geweldig leuk.
Ik hoop dat ik jullie weer een beetje nieuwe inspiratie heb gegeven.

Groetjes Marianne








29 opmerkingen:

  1. Super gaaf gedaan!!! Vindt vooral het stempeltje erg mooi ingekleurd!

    Liefs Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldigggggggg ,ik zla hem al op je eigen blog, prachtigg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tjeee wat een leuke. echt super gedaan. dat balletjes lint is ook zo leuk. moet ook maar weer eens even in de webshop gaan snuffelen dit weekend. hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige tag, super leuk met hele mooie details.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende tag zeg, mooi lint,mooi ingekleurd, geweldig.
    Ik zag trouwens v.d. week al dat ik hier bij de berichtjes achterlaten gewonnen had, gaaf he?
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super heel mooi deze kaart tovert weer een lach op mijn gezicht heerlijk. Complimenten met jullie blog.
    Groetjes angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een snoepie weer....marianne...echt prachtig

    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een superleuke kaart
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW Marianne, echt wat een supermooie tag, echt helemaal mijn stijl. Mooi al die details en je hebt mooie kleuren gebruikt.
    En wat zijn ze leuk, die nieuwe stempels van Magnolia. Echt heel mooi, hier word ik vrolijk van. Dank je.

    Heel veel freubelgroetjes,

    Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal Top meis ik vind deze tag geweldig mooi !!!


    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig tag met deze lieve stempel.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schitterend gemaakt, Marianne.
    echt jouw mooie stijl die je laat zien.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gekleurd en geweldige details!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OH, Marianne, wat een supermooie creatie. Je blijft kijken en ontdekken!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Marianne,

    Wat een mooie creatie heb je weer gemaakt.
    Super mooi van kleur.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. schitterend in 1 woord

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow wat een waslijst van wat er allemaal op zit
    Knap dat je dat er allemaal op hebt gekregen
    Ieder stukje is weer een nieuwe verrassing

    groetjes carol

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi kaartje weer Marianne voordat ik gezien had dat hij van jou was had ik dat al geraden, gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw wat een prachtig Tag heb je gemaakt ook de bloemen partij zo heel mooi


    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tag??? Welke tag....whaha! Schitterend stukje werk Marianne!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw! Heel erg gaaf!
    Heerlijk die kleurtjes!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterend kaartje zeg ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Supermooi zeg! Ik ben helemaal fan van die stempel! Het geheel vind ik echt te gek!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen