Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 4 maart 2012

zomer

Hallo allemaal,

Misschien kunnen jullie je het nog herinneren, maar eind vorig jaar was ik begonnen aan mijn Magnolia boek. Ik had de map en één tabblad klaar, maar daarna is er weinig van gekomen om er mee verder te gaan. Ik heb nu eindelijk tijd gevonden om er mee verder te gaan en hieronder staat het tabblad, waarachter mijn zomerse afdrukje van Magnolia zitten.


Alles wat heb gebruikt is natuurlijk van Magnolia (deze keer alleen stempels en papier). De stempeltjes zijn ingekleurd met aquamarkers. Het multomapje is van Bazil (deze staat niet in de webwinkel, maar ik weet dat ze er nog zijn, dus stuur Jan een mail als je er graag een wilt bestellen)

even een update van mijn Magnolia boek:


In dit boek zitten al de afdrukjes van de Magnoliaatjes die ik heb. Na al die jaren is mijn verzameling aardig uitgegroeid, dus nu weet ik weer wat ik heb. Ook zal ik al mijn Doo-Hickeys en design-papier gebruiken bij de verwerking, zodat ik precies weet wat ik in huis heb. 

Dit was het voor vandaag en fijne zondag allemaal!

En tot heel gauw!
Groetjes van 

SJAKKIE

22 opmerkingen:

  1. Superleuk.
    Lief die magnoliaatjes hoor.
    Kom ook eens bij ons buurten.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Sjakkie wat leuk zeg,en wat een leuk idee om zo een boekje te maken van al je materiale.
    groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en handig idee! Ook gezellig om er lekker door te bladeren en gewoon naar te kijken. Het ziet er erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat en leuk idee zo'n boekje
    En dan helmaal van magnolia, ook wel een erg leuke collectie om te hebben

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhhhhhhh dat ziet er gaaf uit!!!! Echt lief!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Sjak....toch maar weer een pagina gemaakt voor je boekje....goed zo, want hij is te leuk om zo maar te laten liggen.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf en super handig idee! En leuk om naar te kijken is het ook nog eens! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sjakkie, ik ben jaloers, dit wil ik ook. Wat gaaf, leuk en mooi heb je dit gedaan.
    Dit is smullen geblazen van de eerste orde.
    Ben benieuwd naar de laatste.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een supergoed idee is dit en prachtig uitgewerkt. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk: een zomerkaart!!
    Mooi met die letters zo centraal,

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk Sjakkie, ik vind hem iets te kaal, maar dat is persoonlijk.
    fijne zondag paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee en het ziet er erg leuk uit!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sjakkie,
    wat een leuk idee om zo je afdrukjes op te bergen! Heel leuk gedaan.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Sjakkie,

    Wat een leuk idee is dat zeg het ziet er erg mooi uit.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk zomers plaatje Sjakkie.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk idee!
    Ziet er prachtig uit!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. zo een goed idee van je om op deze manier op orde te krijgen wat je in huis hebt. wat een werk heb je hiervan gehad om dat allemaal op orde te krijgen, ingekleurd en wel.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  18. dit is super handig al die boekjes voor je afdrukjes

    en erg leuk gepimpt

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen