Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zaterdag 24 maart 2012

Vlinder easel kaartje


Hallo Allemaal,
 Vandaag weer mijn beurt om een kaartje te laten zien. Ik heb ervoor gekozen om een vlinder easelkaartje te maken. Voor degenen die graag willen weten hoe ik dat gedaan heb, klik dan hier. (daar vind je de tutorial voor de vlinder easel kaart)
De basis is wit cardstock. Daarop DP van Magnolia dat ik langs de randen bewerkt heb met witte verf. Eigenlijk heb ik alle randen hiermee bewerkt.


Ik heb Tilda met zwevende hartjes. Ze is ingekleurd met distressinkt.
Daarna heb ik haar uitgestanst met een cirkel van Spelbinder, maar haar voetje daar buitengelaten.
Daarna is het afdrukje gemat op de scalopped cirkel van Spelbinder.



Bovenaan heb ik een doohickey gebruikt van Magnolia So wrapped Lovely.
Hierop de letters Hello geplakt, die ik bewerkt heb met paperglaze. Daar gaan ze zo mooi van glimmen.
Een lintje en strik eraan en een fup.


Onder de afbeelding heb ik een randje geplakt van Memorybox. Zijn ze niet leuk, al die knoopjes zo aan elkaar. Door de knoopjes heb ik twine gedaan. Dat werk echt heel leuk en je kan dat in veel verschillende kleuren vinden.


Onder heb ik vlaggetjes gemaakt met de doohickey van Magnolia: Flag and Cloud.
Hierop de letters Baby en die ook weer bewerkt met paperglaze.
Het lijntje vastgeplakt onder twee stervormige buttons.


Aan de andere kant wat bloemetjes op een malletje van Memorybox. Onderaan een dubbele vlinder van Cheery Lynn. Hier wat roze strass opgeplakt.

Nou ik hoop dat jullie weer een nieuw ideetje hebben, en ik ben natuurlijk heel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes Marianne


19 opmerkingen:

  1. Whow, wat een beauty!! En die details! En de kleuren! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super gaaf kaartje, zo mooi en leuk! Bedankt voor de tutorial.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wow, wat een onwijs mooie kaart, ik ben gek op al die leuke details, echt super.

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een prachtig kaartje! En wat een superkleurtjes.
    Heel mooi gemaakt.
    Gr Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauzers, ik vind hem keigaaf ! liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een pracht creatie!!!!!!!
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat is tie weer mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Marianne, het is weer een plaatje!
    Prachtig gemaakt en ik ga gauw eens de tutorial bekijekn.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Marianne

    Wat een super mooie kaart en heel erg leuk bewerkt
    zo nu ga ik gauw naar de tutorial

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wat een geweldige vlinder easelkaart echt super mooi !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart weer!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ontzettend leuke vorm kaart dit! En dan dat kleine speentje, zo lief! Je blijft naar deze kaart kijken :-)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieve en prachtige kaart. Iedere keer als ik er naar kijk zie ik wat nieuws.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart is dit geworden, ben zelf helemaal weg van vlinders dus heb de workshop al uitgeprint om te gaan maken.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een beauty Marianne, die ga ik zeker proberen te maken.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen