Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 13 januari 2013

CHALLENGE 16


Hallo dames , vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge !!

Wat  is de opdracht  deze maand ???
Maak  een kerst of nieuwjaars kaart in pastel  met deze foto als inspiratie bron !!
Ik wil  graag duidelijk iets terug zien   van de foto ....wat ??? dat is aan jou ....
Meedoen met de challenge kan tot en met 13 januari. Op 14 en 15 januari kunt u weer mee stemmen.

Er is natuurlijk weer een prijs te winnen  ...  een kadobon van 15 euro uitzoeken in de webshop !! 
 Nou dan nu  mijn kaartje .... mah kaartje meer een heel project geworden hahaha  hij pas ook NIET in een envelop dames ....lol
Ik heb van een styropor punt  een kerstboom op een kaart gemaakt , de punt  door de helft gezaagd en die vol met kleine pijltjes geplakt....Daar tussen wat kant  en parels verwerkt ......
  De afdrukjes zijn van magnolia.......die ik gekleurd  heb met de twinkling H20.....
                                     Het papier  wat ik gebruikt  heb is van  grapic 45  baby collectie
 De afdrukjes heb ik  half tegen de boom aangeplakt .... met wat mos en hier en daar een dennetak gesneden met een stans van marianne design
Ik ben heel benieuwd naar jullie inzendingen ...zet m op dames

26 opmerkingen:

  1. wauw wat een schitterende creatie
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto en wat een super mooi voorbeeld heb je gemaakt....

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk voorbeeld heb je gemaakt helemaal te gek.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had al gereageerd op f.b maar hie zie je de uitdaging erbij.meid wat ben je goed.Dit is zo mooi.Echt top.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind het een hele leuke challenge en je voorbeeld is dan ook prachtiggg

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben der helemaal verliefd op wat een schitterende BOOMKAART een toppertje.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Raffa wat prachtig gemaakt heel mooi ook de kleuren prachtig.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wat ziet dat er supergaaf uit!!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke challenge. En meis wat heb je er een supervoorbeeld voor gemaakt. Helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat geweldig mooi hoe bedenk je het.Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is zoooo mooi, als je hier niet van geïnspireerd raakt....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke inspiratiefoto en wat heb je een ontzettend leuke boom gemaakt. Ziet er super uit! Ik doe graag mee aan de challenge.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. echt een challenge....en wat heb je een schitterende creatie gemaakt. wat gaaf die kerstboom.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wowwww, wat een prachtige creatie heeft Raffa gemaakt. Helemaal superrrrrr. Echt een plaatje.

    Groetjes AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waht a beautiful inspiration photo and project
    Cheers
    Dr Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ben van plan om er mee aan de slag te gaan. Weet al welk papier ik ga gebruiken en we hebben nog lekker even de tijd om het af te maken.

    Groet van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. OO dit ziet er schitterend uit. Wat een werk maar oo zo mooi, prachtig.
    fijne dagen, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb me zojuist aangemeld om met de Challenge mee te doen, erg leuk. Ik zet dit natuurlijk in mijn sidebar.
    Leuke actie van MB, ik heb inmiddels al wat besteld ook, altijd fijn om korting te krijgen toch?
    Fijne dag, groetjes Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kerstboom!!!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Der Weihnachtsbaum sieht ja fantastisch aus!
    Gutes Neues Jahr!
    LG Gisela

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wow wat gaaf weer Raffa, en wat een leuk idee. Super hoor.

    BeantwoordenVerwijderen