Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

maandag 28 januari 2013

best wishes

Goedemorgen, lieve krea teja team volgers,

Hier weer een kaartje van mij, op deze niet meer witte maandagmorgen. Al heb
 ik voor jullie nog wel een kerstkaart.
 Deze keer in de traditionele groen-rood kleuren, wat ik bijna nooit doe, maar
 vind hem wel geslaagd, dus toch op de blog.



Hier komen de materialen die ik heb gebruikt:
Cardstock is van Bazzill, designpapier van TPC studio (Holly Jolly Christmas Greetings).
Stempel van Magnolia en ingekleurd met de Twinkling H2o.
De grote stermal van sizzix (tim holtz), mal op plaatje en bloemen van memory box,
randpons van martha stewart, papieren onderlegger, plaksteentjes, toefjes op bloemen van
magnolia en alle randen met chalk bewerkt.

Dit is mijn bijdrage weer voor vandaag.
Ik hoop dat jullie mijn kaartje leuk vinden en weer wat inspiratie kunnen opdoen.

Ik wens jullie een hele fijne week, niet meer zo koud en tot de volgende kaart.

Liefs Paula.

10 opmerkingen:

  1. Hoi Paula
    Nou die warme echte kerstkleuren zijn geweldig dus je kaart is een plaatje geworden
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je traditionele kerstkaart erg mooi , Paula !! Christa. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou wel van de traditionele kerstkleuren vind hem erg mooi.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje heb je gemaakt Paula.Mooi het rood en groen.groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt, warme kleuren en veel op te zien, genieten dus.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt Paula, ik vind hem prachtig zo met die kleuren en al die details. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een super mooi kaartje, prachtige kleuren en details.
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem prachtig! Ondanks dat je het rood-groen, niet vaak gebruikt vind ik toch dat je de beide kleuren mooi hebt gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie kaart en prachtige kleuren, Toppie hoor!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen