Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 8 januari 2013

Admit one

Hoi allemaal,

Vandaag weer een creatie van mijn hand, dit keer een wit papieren zakje met bodem.
Leuk om cadeau te geven met overheerlijke koekjes of chocolaatjes erin.


Het design-papier wat ik heb gebruikt komt van een paperpad van BoBunny. Het stempeltje van Magnolia heb ik dit keer met twinkling H2O's ingekleurd. Verder heb ik gebruik gemaakt van een stans van Memory Box (open hart), een Doohickey (andere hart) en twee stansen van MFT DieNamics.


voor het inkleuren van het afdrukje heb ik de volgende kleuren gebruikt: Love Struck; Cinamon Stick; Natural Linnen; Fuzzy Peach; African Jade en Teal Zircon.

Ik hoop dat jullie mijn creatie weer leuk vonden, graag tot de volgende keer!
Groetjes van
SJAKKIE


deze artikelen heb ik voor mijn creatie gebruikt:

     



15 opmerkingen:

  1. wat een schattige kaart vind de kleuren ook zo moi..

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw heel mooi ook hele mooie kleuren.lief stempeltje.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, ziet er schitterend uit.
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er heel mooi uit .
    liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan en lekker frisse kleurtjes
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! En zo'n vrolijke kleurtjes, dat heeft een mens wel nodig deze tijd van't jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt , leuke stempel ook !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sjakkie,
    dit is wel heel erg leuk om te krijgen!! Mooie warme kleur, dat fuchsiarood....!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een super kaart! Heel erg mooi!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig mooie kaart, echts iets waar je naar kunt blijven kijken met al die mooie details.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen