Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zaterdag 5 januari 2013

Just for you

Goede morgen allemaal ,
Allereerst de beste wensen nog van mij !!
Ik mag vandaag weer een kaartje aan jullie laten zien



Ik heb dit kaart je gemaakt met  een stempel van magnolia uit de nieuwe  WITH LOVE  collectie .... is het geen droppie ???
Het papier  wat ik genruikt heb  is een combi van maja design en Glitz design.....
Mijn afdrukje is gesneden op de ovale spelbinder  met  er onder een nieuwe spelbinder ...deze kun je  hier vinden ... ik vind hem super!!!



  Op mijn kaart zit natuurlijk  de doohicky rose leave ..haha deze blaadjes gebruik is haast op al mijn kaartjes !!
 Verder  heb ik   mijn kaartje aangekleed met roosjes ,  linjes en plak parels  .....  onder de knop accesoires vind je zoveel mooie spulletjes om je kaartjes mee te decoreren !!

dit was mijn kaartje weer .... tot snel weer
Liefs Raffa

17 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Raffa ! Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is deze weer leuk om naar te kijken! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Raffa!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart!! En wat een lief stempeltje!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat weer mooi gemaakt
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Raffa,
    wat een perfecte creatie is dit zeg!!
    Daar word ik stil van!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig dit kaartje weer raffa

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze kaart is echt heel mooi geworden!! Heel leuk gedaan!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart, prachtig al die mooie details. Leuke stempel van Magnolia
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen