Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 6 januari 2013

Bedankt


   

Hoi allemaal,

Dit wordt mijn eerste bericht op het DT-blog van Krea TeJa, rest mij dus nog om jullie een heel gelukkig Nieuwjaar toe te wensen en we hopen dat we jullie ook dit jaar weer kunnen inspireren.

Ik begin dit jaar met een  "gewoon" kaartje, want mijn voorraad moet broodnodig aangevuld worden.


Het design-papier wat ik heb gebruikt is van BildMalarna. Ook het stempeltje is hiervan en dat is ingekleurd met Distress markers. Verder heb ik een stans gebruikt van Noor Design. De swirl is gemaakt met een DooHickey van Magnolia en de bloementak is gemaakt met een stans van Marianne Design.


Dit was het voor deze keer, ik hoop dat jullie mijn kaartje leuk vonden en hoop dat jullie deze blog trouw blijven volgen, want er komen hele leuke verrassingen aan in 2013!

Ik wens jullie een fijne zondag,
Tot de volgende keer,

SJAKKIE

       


15 opmerkingen:

  1. Het is een schattig kaartje geworden
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, mooie mal gebruikt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een mooi kaartje Sjakkie!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sjakkie , ik vind je kaart weer super schattig ! Wat een lief stempeltje .... Fijn he om weer wat gewone kaarten te kunnen maken ipv. kerstkaarten. Vind ik ook hoor. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi met die zachte kleurtjes. Dat maakt het zo LIEF!!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart,lief stempeltje.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Sjakkie,

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Leuk die mal op de achtergrond en wat een lief stempeltje heb je gebruikt.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi [ gewoon ] kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sjakki,
    dit is wene schatje zeg!
    Ik vind de Bildmalarna erg lief!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart zo voor het nieuwe jaar,
    leuke zachte vrolijke kleurtjes, en de
    stempel is echt een lieffie :)

    Fijne nieuwe week,
    grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen