Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zaterdag 26 januari 2013

Happy Birthday....


Hallo allemaal, vandaag val ik even in voor Marianne.
Ik had dit kaartje nog liggen, dus deel ik het maar even met jullie.
Deze kaart is gemaakt met een Go Kreate mal, en deze hebben we
sinds deze week dan ook te koop. Op het design papier die ik ook met
de Go Kreate mal heb uitgestanst, heb ik swirltjes op gestempeld.
Hierboven op zit een mooi grote stans van sizzix(ornate oval), dat is het donkerbruine gestanste vorm. Echt zooooo mooi.  
Daarboven op, dus onder mijn afdrukje zit een mooi ovaal van unique.
Alles heb ik bewerkt met een chalk.
Rondom de vorm en ovale vormen zitten stipjes van div. kleuren....dit is gedaan met een pearlpen.
Rondom de ovaal zitten ook nog bloemetjes, deze kun je ponsen of met
een mal uitsnijden die je hebt, die van mij is van Unique maar heb deze niet in de verkoop.
  
De tekst is van Whimsy.
Waar de tekst happy birthday van is weet ik niet meer.


Dit lieve stempeltje is van Bild Malarna.

En deze is ingekleurd met Faber Castell potloden:

Huid: ivory - light flesh - cinnamon
haren en schoenen: nougat en zwart
lint in haar: light purple pink
broek en truitje is een kleurtje van Derwent, omdat ik nog niet zoveel
kleurtjes heb van Faber Castell

We zitten er op te wachten tot ze binnnen komen en dat moet nog deze maand gaan gebeuren.

Ik hoop dat jullie het kaartje weer leuk vinden en dat je daar weer wat inspiratie aan kan opdoen, het is wel een simpel kaartje maar toch.

Groetjes Thea

     


9 opmerkingen:

  1. wat een lief kaartje, de kleuren vind ik ook erg mooi bij elkaar passen

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart en mooie details op te vinden... je blijft kijken!!!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een prachtige kaart, er is zoveel op te ontdekken dat je er lang naar kunt kijken, heerlijk.
    fijn weekend, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart met hele mooie details.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Thea wat is je kaart super. Heel erg mooi gedaan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een hele gave kaart met een hele lieve stempel !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wunderschöne Karte liebe Thea !! Ich liebe diese Stanzen und die süßen Bildmalarna Motive !
    Liebe Grüße
    Tina46

    BeantwoordenVerwijderen