Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

maandag 7 januari 2013

kado zakje...


Hallo lieve Krea Teja Team volgers....vandaag even iets van mij.
Het is eigenlijk de dag van Mieke...maar die zit even niet lekker in haar velletje....dus heb ik het maar even overgenomen.
Ik had jullie van de week al op mijn eigen blog een kado zakje laten zien, en had toen ook verteld
dat ik van plan was om er nog meer te maken. omdat dit wel handig is om in voorraad te hebben.
Nou zie hier....zakje nr 2  
Ik heb weer van die leuke zakjes gebruikt...we hebben ze in de verkoop....20 zakjes voor € 1,25...
maar ze staan nog niet in de winkel...dus als je ze wilt moet je maar even mailen....we hebben ze in
het roze en in kraft.  

Het basis papier is van Authentique.
De kruissteekjes rechtsboven is een pons.
Het grote labelhart en het randje met hartjes boven aan het zakje zijn mallen van Magnolia.

De cirkel met bloemetjes is van Unique
net zoals de swirl en bloemen linksonder.
Het theepotje en de blaadjes zijn mallen van
Joy.
Mijn afdrukje is ingekleurd met Twinkling H2O.
Ik was blij dat ik dit nog had liggen zodat Mieke zich hier niet
druk over hoefde te maken....ik hoop dat ze weer snel opknapt...

                                             Groetjes, Thea

       

20 opmerkingen:

  1. Het ziet er echt geweldig uit, wat je daar allemaal
    niet mee kan doen zeg, wowww.

    Fijne nieuwe week,
    grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk geworden deze zakjes,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet er dit geweldig mooi uit, zo ontzettend leuk. Wat heb je mooie materialen gebruikt.
    Ik wens Mieke heel veel sterkte toe,
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zakje gepipmt met vele leuke details.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer leuk Thea, ik denk dat ik die zakjes maar eens ff bij je ga bestellen, zo leuk om te maken! En Mieke, beterschap als je dit leest! Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Thea
    Wat ziet dit er wonderschoon uit zo lief en leuk!
    En had ook een vraagje die magnoliastans van dat hartje is dat nog ergens te koop?
    Loop er al lang naar te zoeken
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi corry....wij hebben hem nog in de winkel....
      Als je op het plaatje klikt onder in mn bericht dan kom je gelijk in de winkel terecht....
      succes...

      Thea

      Verwijderen
  7. Heel mooi gemaakt Thea!
    En beterschap voor Mieke!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie creatie Thea!
    Erg vervelend voor Mieke, hopen dat ze snel weer opknapt!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een fantastische creatie! Snel beter worden hoor Mieke!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig tasje heb je gemaakt Thea.Beterschap voor Mieke.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel leuk zakje
    en beterschap voor mieke

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Veel beterschap voor Mieke!
    Wat een mooi zakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer dat Miek nog niet lekker in haar velletje zit, hoop dat ze snel weer mee kan draaien.
    Jij hebt haar geweldig waargenomen, prachtige creatie.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg mooi Thea , dat zwart / wit met een vleugje roze. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend met dat zwart geeft een heel sjiek effect ik vind hem Super !!
    beterschap met Mieke !
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen