Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zaterdag 12 januari 2013

Tilda met grote tulpen.


Een hele goede morgen allemaal,

Hier ben ik weer met een kaartje voor jullie.
Deze keer met Tilda met grote tulpen.
Als basis heb ik gekozen voor blauw en wit cardstock.
Daarop Designpapier van Bildmalarna.
Hierop heb ik een papieren doily geplakt.
Aan de linkerkant zit nog een strook DP op wit cardstock met een randje gemaakt met een Magnolia stans.
Maar er zit zoveel op dat je hem biijna niet meer ziet.
Toen mijn postcardstempel weer gebruikt op DP. (Ik vind hem zo leuk) en onder het afdrukje gedaan.


Het afdrukje is ingekleurd met distressmarkers en pads. Afgewerkt met stickles.
Alle randen van het papier bewerkt met distressinkt en toen gestikt met de naaimachine.
Het afdrukje gemat op roze en blauw cardstock en de hoekjes zijn van Whimsey.


Deze hoek is gemaakt met een mal van Memory box en afgewerkt met plakpareltjes.


Aan de strik een tag van magnolia gemaakt van blauw cardstock en DP van Bildmalarna. De tekststempel is van Marianne Design.


Onder de bloemen heb ik een veertje geplakt en twee pareltakjes.
De grote bloem is gemaakt met een mal van Die namics.

Hier de materialen die ik gebruikt heb:

    

    

Ik wens jullie allemaal een heel fijn en creatief weekend toe en tot de volgende kaart.

Groetjes Marianne



15 opmerkingen:

  1. Wat mooi die zachte kleuren en al die bloemen! Mooie kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie zachten kleurtjes zijn er gebruikt voor deze kaart. heel erg mooi

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje prachtige kleuren .groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt weer een schitterend kaartje afgeleverd. Mooie kleuren en prachtig stikwerk, erg leuk!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, ik ben er zo weg van, wat een schitterende kaart, hier kun je lang naar kijken en steeds weer iets nieuws ontdekken, geweldig.
    Fijn weekend, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een onwijs mooie kaart zeg! Schitterend! Lieve groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart!
    Deze Tilda vind ik ook zo geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig mooi deze kaart. Heel mooie kleurtjes bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marianne,
    wat een prachtige kaart! Ik heb hem even goed bekeken en wat een schitterende details. Die maken de kaart helemaal af!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen