Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

woensdag 9 januari 2013

Duo kaartje met Tilda verbergt hart



Hoi hoi allemaal,

Vandaag is het weer duo dag. En omdat mijn duo maatje Mieke nog in de lappenmand zit, was Sjak zo lief om het een keertje over te nemen en samen met mij een duo opdracht te maken.
Omdat het al wat aan de late kant was hebben we voor een kaart gekozen.
En de opdracht voor ons was deze ronde:
Maak een kaart met de schattige stempel Tilda verbergt hart uit de nieuwste Magnolia serie With Love Collectie en maak daarbij gebruik van het prachtige Bildmalarna papier: Spring days en Bird song.

Dit is de kaart van Sjakkie:


De basis is groen cardstock. Hierop Het DP waarvan de randjes zijn bewerkt met distressinkt.
De boom is een mal van Memory box en is afgewerkt met groene pareltjes.


Het afdrukje is ingekleurd met copics.


Onder de dubbele tekstwolk zit een stukje jute, dat in heel veel kleuren te koop is in de shop en het staat zo leuk!

Dit zijn de materialen die Sjakkie heeft gebruikt. Klik op het plaatje en je gaat rechtstreeks naar de webwinkel.
           

Dit is wat ik ervan gemaakt heb:


Ik heb als basis blauw en wit cardstock cardstock gekozen.
Daarop het blauwe DP van Bildmalarna. Hierop een Doily. Daarop zit wederom een stuk DP van hetzelfde merk. Hierop heb ik een postcard stempel van Unity stamp gestempeld. Daarop zit een hart van Cheery Lynn en een blauw kantje. De postzegels zijn stempels van Whimsy.


Het afdrukje is ingekleurd met distressmarkers en pads.
Aan de zijkant weer een hart van Cheery Lynn met wat roosjes.

En dit zijn de materialen die ik heb gebruikt:
         
                                                

Dit was onze duo opdracht voor deze week. Sjak bedankt voor het invallen.

Groetjes Sjakkie en Marianne



20 opmerkingen:

  1. het zijn weer plaatjes van kaarten dames...

    liefs annenmariee n merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide kaarten zijn weer fantastisch uitgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vind beide kaarten heel mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaarten!

    Heel mooi gedaan! Beterschap voor Mieke!

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten!!! Super dames.moi bewerkt zijn de kaarten.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten! Sjakkie, zou je me kunnen vertellen welke kleuren copics je hebt gebruikt? Dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaarten zijn er gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een 2 prachtige kaarten weer! Dankjewel voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat een superleuke kaarten! Ik vind ze allebei erg mooi. De boom bij Jacqueline staat nog op mijn verlanglijstje.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dames wat een mooie kaarten en weer zo verschillend.
    Liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige kaarten en kleuren super mooi prachtige detais er op en tilda o wat is ze weer lief

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 2 Prachtige kaarten !! Die Tilda is erg schattig. Ik vind alleen haar armen een beetje vreemd .... of heb ik dat alleen ? Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaarten!! Net als Christa vind ook ik de armen van Tilda er raar uitzien!! Het lijkt net alsof ze gedraaid aan haar lichaam zitten!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blij dat ik niet de enige ben ....

      Verwijderen
    2. Is het niet zo dat ze het hart niet voor zich, maar achter zich vasthoudt? Dan lijken de armen namelijk al iets minder raar :)Als ze vooruit zou staan, zouden haar schouders inderdaad wat ver naar voren zitten, haha.

      Verwijderen
    3. Ook ik heb een beetje moeten zoeken hoe het zit. Maar ik ben er niet uit. Haar schoenen geven wel aan dat we die aan de achterkant zien
      Dus echt weet ik het nog steeds niet.

      Verwijderen