Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

maandag 21 januari 2013

Friends for ever


Goedemorgen allemaal,

Vandaag een kaart van mij, het werd wel weer een x tijd...vinden jullie ook niet...haha!

Het is een kaart geworden met een afdrukje uit de nieuwe serie van Magnolia - Tilda met stippel haarlint. Ik heb haar gestempeld op Cotman Aquarel papier en ingekleurd met Twinkling H2O's.


De gave ansichtkaart stempel is van het merk Unity Stamp en is afgedrukt met een mooie warme bruintint van Memento - Rich Cocoa. Ik kwam één streepje tekort, voor mijn gevoel, om de lettertjes op te plakken. Dit heb ik creatief opgelost door mijn lineaal te be-inkten en daar een streepje mee te zetten, als je het niet weet dan zie je het niet:-)



Boodschappenlijstje:

Pion Design papier
Wit en Kraft cardstock
Unity Stamps- Vintage postcard
Magnolia Doohickey - Tilda Tag
Vogelkooi van Memory Box
Klein vogeltje gemaakt met een mal van Marianne Design

en de rest komt uit eigen voorraad!


Het is momenteel echt winter in Nederland, ik vind het weer heerlijk, maar ik kan me voorstellen dat niet  iedereen er blij mee is! Als je van buiten komt heerlijk aan de knutsel met een lekkere kop warme chocolademelk met slagroom en knutselen maar:-)




12 opmerkingen:

  1. Wauwwwww Mieke een hele mooie kaart met vele leuke details. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mieke,
    Prachtige kaart mooie details en leuk idee zo met de briefkaart. en ja je hebt gelijk warm binnen met een grote beker choco en veel frutselen....... groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat heb je dit leuk gedaan zeg, en dan bedoel ik voornamelijk de bloemenrand met stro, super,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Mieke dit is fantastisch. Hoe krijg je hiervoor de inspiratie? Dit is zo geweldig leuk bij elkaar gevonden, ik ben hartstikke jaloers. Hoe heb je dat stro vast gekregen als ik vragen mag? Want dit is wel heel bijzonder.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ie gaf Mieke!
    Top creatie.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super mooie en lieve kaart , Mieke !! Fijn dat je weer terug bent .... ik heb je kaarten gemist hoor. XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mieke wat een prachtig kaartje en ontzettend mooi en leuk gedaan zo. Fijn dat je er weer bent.
    Liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pracht van kaartje is dit, echt genieten
    xxx Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Mieke,
    wat een schatje, deze kaart! Prachtige kleuren en een heel mooie samenstelling!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart! Wat past alles mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O wat een prachtig heb je gemaakt mieke

    hele mooie kleuren bij elkaar en prachtige detai,s

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen